پنجشنبه 3 آبان 1403   21:52:59
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر




1403/4/13 چهارشنبه برگزاری مراسم جشن فارغ التحصيلي دانشجويان دانشگاه ملایر
مراسم جشن فارغ التحصيلي دانشجويان دانشگاه ملایر با حضور دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه، دکتر قراباغی معاون فرهنگی و اجتماعی، روسا ومعاونين دانشکده‌ها، مديران گروه و جمع زيادي از دانشجويان در مرکز همایش های شهید حاج رسول حیدری برگزار گرديد.
در ابتداي مراسم دکتر قراباغی ضمن خير مقدم و تبریک به دانشجويان و تشکر از افرادی که در برگزاري این مراسم باشکوه دخيل بوده‌اند گفت: موضوع فرهنگ در جامعه ما و بخصوص در دانشگاه‌ها از اهميت زيادي برخوردار است و اميدوارم دانشجوياني که امروز فارع التحصيل مي‌شوند با برنامه‌ريزي به مدارج علمي بالاتر راه يابند و اين امر جز با تلاش و برنامه ريزي حاصل نمي‌شود.
وی در ادامه افزود که تمام تلاش کادر فرهنگی دانشگاه این بوده است که میزبان خوبی در این مدت 4ساله برای دانشجویان بوده باشیم و امیدواریم این امر محقق شده و دانشجویان با خاطره خوش از دانشگاه فارغ التحصیل شوند.
در ادامه رئيس دانشگاه در جمع دانشجویان حاضر گردید و در ضمن تبریک به فارغ التحصیلان اظهار داشت: زندگي خود در اين مدت را مرور کنيد، تا ضمن شناسايي نقاط ضعف و قوت، با برنامه‌ريزي و همچنين برطرف کرد ضعفها، خود را براي ورود به مدارج علمي بالاتر و همچنين زندگي اجتماعي آماده نماييد.
این جشن با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری تشکل قرآن و عترت در زمینه فضاسازی و مستند سازی انجام شد. این برنامه دارای بخش های متنوع و مختلفی از جمله شاهنامه خوانی، اجرای نمایش استندآپ کمدی، مسابقه طنز، اهدای تندیس یادبود، لوح تقدیر و هدیه فرهنگی به تمامی دانشجویان بود.
در نهایت مراسم با پذیرایی و تصویربرداری آتلیه ای از دانشجویان به پایان رسید.