دوشنبه 8 آذر 1400   11:32:02
1398/7/10 چهارشنبه
اخبار دانشگاهبيشتر
1400/8/23 یکشنبه
راهنمای دانشجویان جدیدالورود مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع پذیرفته شدگان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی می رساند فرآیند ثبت نام خود را مطابق اطلاعیه های موجود در صفحه راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر به آدرس https://malayeru.ac.ir/st-register ، برای هر مقطع انتخاب، پیگیری و اقدام نمائید.
کلیه اطلاعات مورد نیاز دانشجویان ورودی جدید در صفحه «
راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر » درج شده و قابل دسترسی است.
(صفحه راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر: https://malayeru.ac.ir/st-register )
1400/9/6 شنبه
اولین همایش ملی گیاه خاک اکوسیستم پایدار در دانشگاه ملایر به صورت مجازی- حضوری برگزار گردید
اولین همایش ملی گیاه خاک اکوسیستم پایدار در دانشکده کشاورزی دانشگاه ملایر به صورت مجازی- حضوری برگزار گردید.
امروزه یکی از چالش های اساسی در اکوسیستم های کشاورزی (بویژه زراعی و باغی) ایجاد یک سیستم پایدار است. از ویژگیهای یک ساختار پایدار حفظ تنوع زیستی توأم با حفاظت از اجزاء اکوسیستم و تولید محصول مطلوب است. کشاورزی پایدار یا اکوسیستم پایدار همواره در جهت نگهداری و حفظ اکوسیتم های طبیعی با تکیه بر دانش سنتی و بومی با حفظ تنوع زیستی تکیه دارد. برای مثال امروزه آلودگی خاک و آب که امنیت غذایی انسان را تهدید میکند از نشانه های آشکار فعالیت های ناپایدار کننده در اکوسیتم های کشاورزی است.
دکتر شهریار مهدوی رییس و دبیر همایش ضمن بیان شرح مختصری از اهداف، رئوس مطالب، نحوه شکل گیری و انجام همایش گفت: مقدمات برگزاری همایش از خرداد ماه 1400 با پیشنهاد هیات تحریریه مجله گیاه خاک و اکوسیستم پایدار دانشکده کشاورزی، تصویب شورای پژوهشی دانشگاه، تایید موسسسه ISC آغاز و تشکیل دبیرخانه و تشکیلات ساختاری همایش آغاز گردید. طی دوره فراخوان پذیرش، 76 مقاله به دبیرخانه رسید که 45 مقاله بر اساس نظرات داوران به صورت پوستر و 9 مقاله به صورت ارایه سخنرانی شفاهی پذیرش شدند و 22 مقاله نیز مورد پذیرش قرار نگرفت.
در این همایش بخش عمده ای از عوامل ناپایدار کننده، پایدار کننده و کنترل کننده اکوسیستم های کشاورزی با تکیه بر محورهای 16 گانه همایش مورد بررسی و کنکاش قرار گرفت و پژوهش های قابل قبول و مطلوبی در محورهای مذکور ارائه گردید و امید است در سالهای آتی با استمرار این همایش شاهد تنوع ، تعمیق و کاربردی تر شدن بیشتر محورهای آن باشیم.
در پایان نیز دکتر مهدوی ضمن تشکر از پژوهشگران گفت: شایسته است مراتب سپاس ویژه خود از همکاران و نهاد های زیر را اعلام نماییم:
1- از ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر سایوند که بدون حمایت و تشویق ایشان اینکار انجام شدنی نبود
2 - از معاونت محترم پژوهشی دانشگاه جناب آقای دکتر میرزایی، مدیریت پژوهشی دانشگاه سرکار خانم دکتر حسن زاده و مرکز فناوری اطلاعات آقای مهندس سیامک جعفری
3- از همکاران محترمم در دانشکده کشاورزی دانشگاه ملایر بویژه جناب آقای دکتر دکامین (دبیر اجرایی همایش) هم به جهت ارسال مقالات و هم داوری آنها.
4- از همکاران در مراکز پژوهشی ودانشگاهی بویژه در دانشگاههای: تبریز، بوعلی سینا، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مراغه و انجمن علوم خاک ایران و انجمن علمی کشاورزی و بوم شناختی ایران و شهرکرد که در حمایت معنوی و داوری مقالات ما را یاری نمودند
5- از همکاران گراممیم نیز در دبیرخانه همایش :آقای مهندس محمد مهری، مهندس نادیا شیرزادی، مهندس مولود بهرامی و مهندس رضا جعفری به جهت مدیریت سایت همایش، مدیریت ارسال مقالات، تنظیم اطلاعیه ها، تنظیم گواهی مقالات ، پاسخ گویی به پژوهشگران محترم و تنظیم مجموعه مقالات همایش.
خداوند بزرگ به همه این گرامیان جزای خیر دهاد.
1400/9/1 دوشنبه
اطلاعیه تقدیر از فرزندان ممتاز اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ملایر
به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند جهت تقدیر از فرزندان ممتاز خود و با توجه به جدول ذیل و در صورت دارا بودن امتیاز، اطلاعات مربوطه را همراه با تصویر کارنامه و عکس 4*3 فرزند خود تا تاریخ 15 آذر ماه در سامانه دریافت اطلاعات فرزندان ممتاز اعضای هیأت علمی و کارکنان 1400 در صفحه مدیریت امور اداری و پشتیبانی ثبت نمایید.
* کارنامه خرداد یا تیر 1400 مد نظر می باشد.
* ارائه اصل کارنامه در زمان دریافت تقدیرنامه الزامی است.
مقطع / آزمون دوره ابتدایی دوره اول دبیرستان دوره دوم دبیرستان متوسطه پیش دانشگاهی و دانشگاه رتبه در آزمون سراسری رتبه در آزمون کارشناسی ارشد رتبه در آزمون دکتری
معدل یا رتبه در آزمون خیلی خوب 19 18.5 18.5 17.5 گروه علوم تجربی: زیر 2000
گروه علوم ریاضی و فنی: زیر 1500
گروه انسانی: زیر 1000
گروه هنر و زبان خارجی: زیر 200
رتبه زیر 200 رتبه زیر 100

1400/8/25 سه‌شنبه
سیزدهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه ملایر برگزار شد
سیزدهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه ملایر با حضور اساتید،کارکنان، دانشجویان در روز دوشنبه 24 آبان ماه  همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) در جوار حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ملایر حضرت حجه الاسلام برقراری که سخنران ویژه این برنامه بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام  و شهدای دفاع مقدس به بیان آزادمردی ، از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
این مراسم با  مرثیه سرایی و روضه خوانی کربلایی حسین عبدلی در مدح و منقبت شهدا و حضرت معصومه(س) و با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید.
1400/8/25 سه‌شنبه
موراد مهم در خصوص راه اندازي سامانه بوستان و تکميل اطلاعات دانشجويي – ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ملاير
 موارد زير را در خصوص راه اندازي سامانه بوستان و تکميل اطلاعات دانشجويي به استحضار مي رسانيم:
- با توجه به راه اندازي سامانه بوستان مربوط به فعاليتهاي حوزه دانشجويي، لازم است این دانشجويان از تاريخ پنجشنبه ۲۷ آبان ماه لغايت  جمعه ۵ آذر ماه ۱۴۰۰  نسبت به کامل کردن پروفايل خود و وارد کردن اطلاعات لازم اقدام نمايند.
- لازم به ذکر است از اين پس، اختصاص خوابگاه  در تمام مقاطع به متقاضيان، فقط بر اساس اطلاعات دانشجو در سامانه بوستان صورت ميگيرد. بنابر اين دانشجويان عزيز هر چه سريعتر نسبت به کامل کردن اطلاعات خود اقدام نمايند.
- فايل راهنماي تکميل اطلاعات، در سامانه بوستان در قسمت راهنماي نرم ‌افزار قرار داده شده است که دانشجويان مي‌توانند مراحل مختلف و سوالات احتمالي خود را در آن پيگيري کنند.
- پس از تکميل مراحل مختلف، شماره اي با نام کد پيگيري ثبت نام در سامانه بوستان براي دانشجو صادر مي شود که به منزله تکميل درست اطلاعات است.
- دانشجويان مي‌توانند پس از کامل کردن اطلاعات خود، درخواست اسکان در خوابگاه هاي دولتي دانشگاه را در سامانه بوستان ثبت کنند.
- لازم به ذکر است اين درخواست، صرفا به عنوان پيش ثبت نام محسوب ميشود و جهت برآورد تعداد متقاضيان اسکان در خوابگاه خواهد بود و به منزله اختصاص خوابگاه به دانشجويان نمي‌باشد.
- پس از اعلام بازگشايي دانشگاه‌ها از سوي وزارت علوم، تخصيص خوابگاه بر اساس ضوابط و امتيازبندي و صرفا به دانشجوياني که در سامانه بوستان درخواست خود را ثبت کرده‌اند، انجام مي پذيرد.
 قابل ذکر است اسکان در خوابگاه ها وابسته به وضعيت شيوع کرونا و اعلام ستاد ملي مقابله با کرونا مي باشد.
- آدرس سامانه بوستان: https://boostan.malayeru.ac.ir
نام کاربري : شماره دانشجويي
رمز عبور: کد ملي ( در صورت شروع کد ملي با رقم صفر، کد ملي را با شروع از رقم غير صفر وارد کنيد)(صفرهاي اول کد ملي ثبت نگردد)
 دانشجویان ورودی سال‌های قبل که قبل از این موفق به ثبت‌نام نشده‌اند یا نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند، در این بازه زمانی میتوانند به سامانه بوستان  وارد شوند و اطلاعات خود را ثبت نمایند.
لازم به ذکر است این آخرین مهلت پیش ثبت‌نام اسکان در خوابگاه می‌باشد.
- در صورت داشتن هر گونه سوال، در ساعات اداري با خانم چوبين به شماره 081- 32456510 تماس حاصل فرماييد.
معاونت دانشجويي - اداره خوابگاهها دانشگاه ملاير
 
1400/8/25 سه‌شنبه
ثبت نام صندوق پست الکترونیک ( ایمیل ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی

جهت ثبت نام و اخذ " صندوق پست الکترونیک ( ایمیل ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی " دانشگاه ملایر، لازم است دانشجویان مذکور از تاریخ 26 آبان لغایت 12 آذر نسبت به ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام نمایند. پس از مهلت تعیین شده، صندوق پست الکترونیک افرادی که ثبت نام کرده اند فعال خواهد شد.

(بدیهی است دسترسی به سامانه تامین مقالات از پایگاه های علمی لاتین منوط به برخورداری از پست الکترونیک دانشجویی است).
لینک ورود به سامانه ثبت نام پست الکترونیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی:

http://stu.malayeru.ac.ir/webmail/login2
فرم ثبت نام

تذکر:

1 – ثبت نام صرفاً در تاریخ مذکور امکان پذیر می باشد.

2 – جهت ورود به سامانه ثبت نام، نام کاربری و کلمه عبور به ترتیب شماره دانشجویی و شماره ملی می باشد (در کد ملی هایی که با ارقام صفر شروع می شوند نیازی به وارد کردن صفرها نمی باشد).

1400/8/15 شنبه
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارکنان دانشگاه ملایر برگزار گردید
روز دوشنبه 10 آبان 1400 مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج کارکنان دانشگاه ملایر با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،  جانشین سپاه ناحیه ملایر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهرستان ملایر، مسئول بسیج اساتید دانشگاه، و اعضای شورای بسیج  کارکنان برگزار گردید.
در این مراسم رئیس دانشگاه و جمعی از مهمانان ضمن بیان مسائل روز و شرایط کشور و دانشگاه ها بر نقش مهم و تاثیرگذار بسیج در این عرصه ها تاکید و از زحمات و فعالیت های ارزنده دکتر محمد دشتی مسئول سابق بسیج کارکنان تقدیر به عمل آمد.
همچنین حکم آقای محمد دارایی به عنوان مسئول پایگاه ایثاربسیج کارمندی دانشگاه ملایر اعطا شد.
 
1400/7/28 چهارشنبه
برگزاری جشنواره فرهنگی در هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ ملایر
 به اطلاع دانشجویان علاقه مند به ویژه دانشجویان نو ورود می رساند، دانشگاه ملایر در نظر دارد با هدف آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه، هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر را از روز یکشنبه، مورخ ۹آبانماه الی چهارشنبه۱۲ آبان ماه۱۴۰۰برگزار نماید. جشنواره در دو بخش مسابقات فرهنگی و وبینارها برگزار می گردد.
محورهای مسابقات فرهنگی جشنواره: عکس، فیلم، داستان، شعر، کاریکاتور، خطاطی و طراحی و تولیدات رسانه ای رادیویی، تلویزیونی و کلیپ و مجازی است.
مهلت ارسال آثار تا روز پایانی جشنواره می باشد. به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود داده می شود. آثار ارسالی هر روز در صفحه اینستاگرامی معاونت استوری میشود.
هم‌چنین در بخش وبینارهای آموزشی جهت اطلاع بیشتر دانشجویان  هر روز سه وبینار با معرفی یک عنوان در هر روز از ساعت  10:30 الی ۱۲صبح برگزار خواهد شد.
مدت زمان وبینار هر ارایه دهنده: ۲۰تا۳۰ دقیقه می باشد.
 
1400/7/28 چهارشنبه
همایش پیاده روی اساتید و کارکنان دانشگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد
به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه و به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش پیاده روی و پاکسازی محیط ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ملایر برگزار گردید. شرکت کنندگان در این همایش ضمن پیاده روی در محوطه دانشگاه به پاکسازی محیط پرداختند و درپایان این مراسم نیز به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا گردید.
 
اخبار پژوهشی و فناوریبيشتر
1400/8/25 سه‌شنبه
ثبت نام صندوق پست الکترونیک ( ایمیل ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی

جهت ثبت نام و اخذ " صندوق پست الکترونیک ( ایمیل ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی " دانشگاه ملایر، لازم است دانشجویان مذکور از تاریخ 26 آبان لغایت 12 آذر نسبت به ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام نمایند. پس از مهلت تعیین شده، صندوق پست الکترونیک افرادی که ثبت نام کرده اند فعال خواهد شد.

(بدیهی است دسترسی به سامانه تامین مقالات از پایگاه های علمی لاتین منوط به برخورداری از پست الکترونیک دانشجویی است).
لینک ورود به سامانه ثبت نام پست الکترونیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی:

http://stu.malayeru.ac.ir/webmail/login2
فرم ثبت نام

تذکر:

1 – ثبت نام صرفاً در تاریخ مذکور امکان پذیر می باشد.

2 – جهت ورود به سامانه ثبت نام، نام کاربری و کلمه عبور به ترتیب شماره دانشجویی و شماره ملی می باشد (در کد ملی هایی که با ارقام صفر شروع می شوند نیازی به وارد کردن صفرها نمی باشد).

1400/3/2 یکشنبه
کارگاه تخصصی و مجازی اخلاق در پژوهش
احتراما به استحضار همکاران محترم هیات علمی دانشگاه ملایر می رساند، کارگاه تخصصی اخلاق در پژوهش با عنوان " شاخص ها و شواهد اخلاق پژوهشی و عوامل رشد و افول آن" در تاریخ 10 خرداد ماه به صورت مجازی در ساعت 20-18 در محیط Adobe Connect برگزار می شود. 
1399/12/9 شنبه
سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی نیمسال 992 آماده استفاده اساتید و دانشجویان است.

سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه ملایر به آدرس http://lms.malayeru.ac.ir   آماده استفاده اساتید و دانشجویان است.

اساتید محترم به منظور ورود به سامانه و بارگذاری اطلاعات مربوط به دروس خود می توانند با استفاده از راهنمای موجود در صفحه نخست سامانه و نام کاربری و کلمه عبور به شکل زیر اقدام نمایند.

نام کاربری اساتید: شماره ملی

کلمه عبور اساتید: شماره ملی

همچنین نام کابری و کلمه عبور دانشجویان محترم به منظور مشاهده و دریافت اطلاعات دروس به شکل زیر می باشد.

نام کاربری: شماره دانشجویی

کلمه عبور: شماره ملی


توجه: در صورتی که برای اساتید و دانشجویان با کد ملی که با عدد صفر شروع می شود، پیام ورود ناموفق مشاهده گردید از درج صفر ابتدای کد ملی صرف نظر نمائید.

همچنین آموزش مجازی ترم های قبل(982 و 991) با آدرس http://lms982.malayeru.ac.ir  و http://lms991.malayeru.ac.ir با همان نام کاربری و کلمه عبور ترم قبل در دسترس می باشد.

1399/11/28 سه‌شنبه
محققان برتر دانشگاه ملایر بر اساس فهرست اعلام شده دانشگاه استنفورد
بر اساس گزارش مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی در لیست منتشر شده دانشگاه استنفورد (Stanford) بر مبنای تعداد و کیفیت پژوهش های محققان دانشگاهی، اسامی پنج عضو هیات علمی دانشگاه ملایر نیز معرفی شده است.
دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای اساتید محترم، کسب این دستاورد علمی را به ایشان و دانشگاهیان دانشگاه ملایر تبریک عرض می نماید.
دکتر مهیار یوسفی
گروه مهندسی معدن
دکتر فرشید میرزائی
گروه ریاضی
دکتر مهدی کزازی
گروه مهندسی مواد و سرامیک
دکتر داریوش سوری
گروه فیزیک
دکتر محمود مرادی
گروه مکانیک

 
اخبار آموزشی و تحصیلات تکمیلیبيشتر
1400/8/23 یکشنبه
راهنمای دانشجویان جدیدالورود مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع پذیرفته شدگان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی می رساند فرآیند ثبت نام خود را مطابق اطلاعیه های موجود در صفحه راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر به آدرس https://malayeru.ac.ir/st-register ، برای هر مقطع انتخاب، پیگیری و اقدام نمائید.
کلیه اطلاعات مورد نیاز دانشجویان ورودی جدید در صفحه «
راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر » درج شده و قابل دسترسی است.
(صفحه راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر: https://malayeru.ac.ir/st-register )
1400/8/3 دوشنبه
نحوه اعطای ماموریت آموزشی به اعضای هیأت علمی با مرتبه مربی
1400/6/28 یکشنبه
سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه ملایر آماده استفاده اساتید و دانشجویان است
اساتید محترم به منظور ورود به سامانه و بارگذاری اطلاعات مربوط به دروس خود می توانند با استفاده از راهنمای موجود در صفحه نخست سامانه و نام کاربری و کلمه عبور به شکل زیر اقدام نمایند.
نام کاربری اساتید: شماره ملی
کلمه عبور اساتید: شماره ملی
همچنین نام کابری و کلمه عبور دانشجویان محترم به منظور مشاهده و دریافت اطلاعات دروس به شکل زیر می باشد.
نام کاربری: شماره دانشجویی
کلمه عبور: شماره ملی
توجه: در صورتی که برای اساتید و دانشجویان با کد ملی که با عدد صفر شروع می شود، پیام ورود ناموفق مشاهده گردید صفر ابتدای کد ملی حتما درج شود.
 همچنین آموزش مجازی ترم های قبل(982 و 991 و 992) با آدرس http://lms982.malayeru.ac.ir  و http://lms991.malayeru.ac.ir و  http://lms992.malayeru.ac.ir با همان نام کاربری و کلمه عبور ترم قبل در دسترس می باشد.
 
1400/6/10 چهارشنبه
پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ملایر
دانشگاه ملایر در سال تحصیلی 1401- 1400 در برخی از رشته‌های مقطع کارشناسی، بدون کنکور و صرفاً از طریق سوابق تحصیلی، تعداد محدودی دانشجو می‌پذیرد. پذیرش بدون توجه به رشته تحصیلی دیپلم داوطلبان صورت می‌گیرد.
متقاضیان محترم به منظور انتخاب این رشته‌ها می‌توانند تا 15 شهریور به بخش «سامانه پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري مهر ماه سال 1400» مراجعه و با توجه به راهنمای سامانه مربوطه اقدام نمایند.
اخبار توسعه و پشتیبانیبيشتر
1400/9/3 چهارشنبه
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای بیمه درمان تکمیلی دانشگاه ملایر در ســـــال تحصیلی 1401-1400
دانشگاه ملایر در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای بیمه درمان تکمیلی دانشگاه ملایر در سال1400 به شماره 2000000050000011 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید . کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)ستاد( به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه درسامانه تاریخ 01 آذر 1400 می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 19:00روز شنبه تاریخ 06 آذر 1400
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : ساعت 19:00روز سه شنبه تاریخ 16 آذر 1400
زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 10:00 روز چهارشنبه تاریخ 17 آذر 1400
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت
الف : آدرس ملایر، کیلومتر 4 جاده ملایر- اراک، دانشگاه ملایر و تلفن 08133339944
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه :
مرکز تماس: 41934 - 021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 8519376
1400/9/1 دوشنبه
اطلاعیه تقدیر از فرزندان ممتاز اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ملایر
به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند جهت تقدیر از فرزندان ممتاز خود و با توجه به جدول ذیل و در صورت دارا بودن امتیاز، اطلاعات مربوطه را همراه با تصویر کارنامه و عکس 4*3 فرزند خود تا تاریخ 15 آذر ماه در سامانه دریافت اطلاعات فرزندان ممتاز اعضای هیأت علمی و کارکنان 1400 در صفحه مدیریت امور اداری و پشتیبانی ثبت نمایید.
* کارنامه خرداد یا تیر 1400 مد نظر می باشد.
* ارائه اصل کارنامه در زمان دریافت تقدیرنامه الزامی است.
مقطع / آزمون دوره ابتدایی دوره اول دبیرستان دوره دوم دبیرستان متوسطه پیش دانشگاهی و دانشگاه رتبه در آزمون سراسری رتبه در آزمون کارشناسی ارشد رتبه در آزمون دکتری
معدل یا رتبه در آزمون خیلی خوب 19 18.5 18.5 17.5 گروه علوم تجربی: زیر 2000
گروه علوم ریاضی و فنی: زیر 1500
گروه انسانی: زیر 1000
گروه هنر و زبان خارجی: زیر 200
رتبه زیر 200 رتبه زیر 100

1400/7/26 دوشنبه
آگهی مناقصه عمومی نوبت دوم تجهیزات صوت و تصویر و نور تخصصی آمفی تئاترها و سالن کنفرانس دانشگاه ملایر
دانشگاه ملایر در نظر دارد تجهیزات صوت و تصویر و نور تخصصی آمفی تئاترها و سالن کنفرانس این دانشگاه را با توجه به توضیحات مندرج در این آگهی و اسناد مناقصه از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید.
  1. مشخصات فنی مطابق اسناد مناقصه
  2. محل تأمین اعتبار از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه
  3. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (1500000000) ریال می باشد که فقط ضمانت نامه معتبر بانکی مورد پذیرش می باشد.
  4. مدت زمان تحویل تجهیزات : از عقد قرارداد با برنده مناقصه به مدت 20 روز
  5. محل تحویل تجهیزات: سایت دانشگاه ملایر واقع در کیلومتر 4 جاده اراک می باشد .
  6. پیمان به صورت خرید تجهیزات می باشد  
  7. دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشند.
  8. کلیه پرداخت ها به صورت اسناد خزانه اسلامی شماره اخزا 001 و 006 با سررسید سال 1403 است. (نرخ تنزیل روز شمار 15 درصد به کلیه پرداختی ها جداگانه قابل پرداخت است)
لذا از کلیه تأمین کنندگان دعوت به عمل می آید اقدام لازم را در این خصوص مبذول نمایند.
محل دریافت اسناد :
سامانه ستاد به نشانی http://setadiran.ir
مهلت و محل تحويل پيشنهادات :
آخرین مهلت دانلود شرایط مناقصه شنبه مورخ 1 آبان 1400 خواهد بود و آخرین مهلت ارائه پیشنهاد قیمت 11 آبان 1400 می باشد .
 محل تحويل ضمانت شرکت در مناقصه، دبيرخانه دانشگاه ملایر به آدرس ملایر کیلومتر 4 جاده اراک. دانشگاه ملایر صندوق پستی : 6571995863
ساعت ، روز و محل قرائت پيشنهادات :
ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 12 آبان 1400 ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر دفتر معاون اداری و مالی
1400/6/29 دوشنبه
اطلاعیه زمان مراجعه و مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ملایر
بدینوسیله از کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دعوت می شود از تاریخ 04 مهر 1400 لغایت 20 مهر 1400 از ساعت 08:00 الی 13:00 طبق جدول زمانبدی زیر به منظور ارائه مدارک درخواستی به آدرس : ملایر کیلومتر ۴ جاده ملایر- اراک ، دانشگاه ملایر، ساختمان شهید سلیمانی، طبقه دوم امور اداری مراجعه فرمایید.
شماره تلفن 32355467-081 بمنظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخگویی به سوالات پذیرفته شدگان می باشند. عدم مراجعه وتحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و پذیرفته شده آزمون استخدامی حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.
ردیف تاریخ مراجعه رشته شغلی یا بر اساس نام خانوادگی و به ترتیب حروف الفبا
1 07 مهر 1400 06 مهر 1400 الف - ش
2 11 مهر 1400 10 مهر 1400 ص - ی
مدارک مورد نیاز:
عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد (۶قطعه)
اصل و کپی دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی یا دانشنامه ممهور به مهر دانشگاه
اصل شناسنامه وتصویر آن از تمامی صفحات
اصل کارت ملی وتصویر آن (پشت و روی کارت ملی )
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم وتصویر آن (ویژه برادران)
اصل مدارک ومعرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور(ویژه معلولین)
اصل کارت شناسایی ایثارگری و معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح (ویژه مشمولین سهمیه ایثارگران)
ارائه اصل و تصویر گواهی و مدارک دال برگذراندن دوره های مهارتی مرتبط با رشته تحصیلی
ارائه اصل وتصویر مدارک ومستندات علمی پژوهشی
ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر (بر اساس تبصره ۲ صفحه ۳ دفترچه آزمون استخدامی – قسمت شرایط عمومی داوطلبان )
 
اخبار دانشجوییبيشتر
1400/8/25 سه‌شنبه
موراد مهم در خصوص راه اندازي سامانه بوستان و تکميل اطلاعات دانشجويي – ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ملاير
 موارد زير را در خصوص راه اندازي سامانه بوستان و تکميل اطلاعات دانشجويي به استحضار مي رسانيم:
- با توجه به راه اندازي سامانه بوستان مربوط به فعاليتهاي حوزه دانشجويي، لازم است این دانشجويان از تاريخ پنجشنبه ۲۷ آبان ماه لغايت  جمعه ۵ آذر ماه ۱۴۰۰  نسبت به کامل کردن پروفايل خود و وارد کردن اطلاعات لازم اقدام نمايند.
- لازم به ذکر است از اين پس، اختصاص خوابگاه  در تمام مقاطع به متقاضيان، فقط بر اساس اطلاعات دانشجو در سامانه بوستان صورت ميگيرد. بنابر اين دانشجويان عزيز هر چه سريعتر نسبت به کامل کردن اطلاعات خود اقدام نمايند.
- فايل راهنماي تکميل اطلاعات، در سامانه بوستان در قسمت راهنماي نرم ‌افزار قرار داده شده است که دانشجويان مي‌توانند مراحل مختلف و سوالات احتمالي خود را در آن پيگيري کنند.
- پس از تکميل مراحل مختلف، شماره اي با نام کد پيگيري ثبت نام در سامانه بوستان براي دانشجو صادر مي شود که به منزله تکميل درست اطلاعات است.
- دانشجويان مي‌توانند پس از کامل کردن اطلاعات خود، درخواست اسکان در خوابگاه هاي دولتي دانشگاه را در سامانه بوستان ثبت کنند.
- لازم به ذکر است اين درخواست، صرفا به عنوان پيش ثبت نام محسوب ميشود و جهت برآورد تعداد متقاضيان اسکان در خوابگاه خواهد بود و به منزله اختصاص خوابگاه به دانشجويان نمي‌باشد.
- پس از اعلام بازگشايي دانشگاه‌ها از سوي وزارت علوم، تخصيص خوابگاه بر اساس ضوابط و امتيازبندي و صرفا به دانشجوياني که در سامانه بوستان درخواست خود را ثبت کرده‌اند، انجام مي پذيرد.
 قابل ذکر است اسکان در خوابگاه ها وابسته به وضعيت شيوع کرونا و اعلام ستاد ملي مقابله با کرونا مي باشد.
- آدرس سامانه بوستان: https://boostan.malayeru.ac.ir
نام کاربري : شماره دانشجويي
رمز عبور: کد ملي ( در صورت شروع کد ملي با رقم صفر، کد ملي را با شروع از رقم غير صفر وارد کنيد)(صفرهاي اول کد ملي ثبت نگردد)
 دانشجویان ورودی سال‌های قبل که قبل از این موفق به ثبت‌نام نشده‌اند یا نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند، در این بازه زمانی میتوانند به سامانه بوستان  وارد شوند و اطلاعات خود را ثبت نمایند.
لازم به ذکر است این آخرین مهلت پیش ثبت‌نام اسکان در خوابگاه می‌باشد.
- در صورت داشتن هر گونه سوال، در ساعات اداري با خانم چوبين به شماره 081- 32456510 تماس حاصل فرماييد.
معاونت دانشجويي - اداره خوابگاهها دانشگاه ملاير
 
1400/8/19 چهارشنبه
اولین مسابقه ایده های نوآورانه در حوزه روانشناسی و مشاوره دانشجویی
1400/8/16 یکشنبه
جدول نوع وام و زمان بندی اعطای وام های دانشجویی در نیم سال اول سال تحصیلی 1401-1400
مهلت ثبت نام و دریافت مدارک وام دانشجویی از 12 آبان لغایت 28 آذر می باشد.
جدول نوع وام و زمان بندی اعطای وام های دانشجویی در نیم سال اول سال تحصیلی 1401-1400
ملاحظات مبلغ وام (به ریال) مقاطع تحصیلی دانشجویان
 بهره مند از وام
تاریخ اتمام ثبت تقاضای وام و دریافت مدارک تاریخ شروع ثبت تقاضای وام و دریافت مدارک عنوان وام ردیف
در هر نیم سال مجرد      19500000  ریال - متاهل    39000000   ریال کارشناسی و
کارشناسی ارشد
دانشجویان روزانه 28 آذر 1400 12 آبان 1400 تحصیلی 1
*دانشجو می تواند در هر نیمسال منحصرا از یک رویداد استفاده نماید.
*استفاده از هر رویداد در طول مقطع تحصیلی، صرفا یک بار مجاز می باشد.
*رویداد ازدواج فقط یک نوبت در تمام مقاطع تحصیلی و حداکثر تا 18 ماه پس از تاریخ عقد صرفا در دوران تحصیل امکان پذیر می باشد.
*مهلت ارائه مستندات، اسناد مالی و پزشکی و اعتبار آنان برای دریافت رویدادهای موارد خاص، حوادث و بلایای طبیعی، توان خواه ، تولد و فوت حداکثر تا 9 ماه پس از وقوع رویداد و برای دانشجویان برتر ، نمونه کشوری، مبتکر و قهرمان ورزشی حداکثر تا 6 ماه پس از دریافت مدارک و صرفا در دوره تحصیل دانشجو قابل قبول می باشد
*تولد فرزند دانشجوی متأهل 39000000
*فوت پدر،مادر، همسر یا فرزند دانشجو 39000000
*دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات تا 65000000
*دانشجویان مبتلا به بیماری های خاص تا 65000000
*بیماری خاص و پر هزینه یکی از اعضای تحت تکفل دانشجو تا  52000000
*سایر موارد مشابه به تشخیص رئیس صندوق تا 65000000
*دانشجویان برتر، نمونه کشوری و مبتکر 39000000
*رویداد حوادث و بلایای طبیعی 39000000
* دانشجویان قهرمان ورزشی 26000000
*دانشجویان توان خواه 65000000
*رویداد ازدواج  39000000
کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته حداکثر تا سقف 104000000

کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا سقف 78000000

دانشجویان روزانه 28 آذر 1400 12 آبان 1400 ضروری 2
وام شهریه به شماره حساب دانشگاه بابت تامین بخشی از بدهی شهریه دانشجوی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می گردد.  در هر نیم سال 13000000 کارشناسی پیوسته دانشجویان نوبت دوم 28 آذر 1400 12 آبان 1400 شهریه 3
26000000 کارشناسی ارشد ناپیوسته
65000000 دکتری تخصصی
هر شش ماه یکبار پرداخت می شود. 10000000به صورت ماهیانه دکتری تخصصی ناپیوسته دانشجویان روزانه 28 آذر 1400 12 آبان 1400 ویژه دکتری از منابع صندوق 4
هر شش ماه یکبار پرداخت می شود. 7000000به صورت ماهیانه دکتری تخصصی ناپیوسته دانشجویان روزانه 28 آذر 1400 12 آبان 1400 ویژه دکتری از منابع بانک توسعه تعاون 5
*دانشجو می بایست متاهل ، فاقد خوابگاه و دارای سند تعهد و اجاره نامه (دارای کد رهگیری) باشد.
*به آخرین نیم سال تحصیلی مجاز، وام مسکن تعلق نمی گیرد.
*در صورتی که زوجین دانشجو باشند ، فقط یکی از آنها می تواند از وام مسکن بهره مند گردد.
195000000 برای همه مقاطع تحصیلی (یک بار پرداخت در طول هر مقطع) دانشجویان روزانه 28 آذر 1400 12 آبان 1400 ودیعه مسکن متاهلی 6
*این وام صرفا به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد  امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور تعلق می گیرد.
*برای ثبت وام مذکور نیازی به ارائه سند تعهد توسط دانشجو نبوده و نهادهای حمایتی ضمانت پرداخت وام را بر عهده دارند.
* دانشجویان تحت پوشش واجد شرایط در ابتدای هر نیمسال از سوی نهادهای حمایتی معرفی شده و ثبت درخواست وام مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش، توسط دانشجو و صرفا از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه امکان پذیر می باشد.
* به دلیل پرداخت کل مازاد شهریه دانشجو در قالب این وام، دانشجویان معرفی شده امکان استفاده از وام شهریه صندوق و بانک را ندارند.
کلیه مقاطع دانشجویان نوبت دوم 28 آذر 1400 12 آبان 1400 مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی 7

تعاریف:
1- دانشجوی برتر: به دانشجوی رتبه های 1 تا 500 کشوری هر یک از گروه های پنج گانه آزمون سراسری و پذیرفته شدگان رتبه های اول تا سوم مقطع کارشناسی از طریق المپیادهای علمی دانش آموزی کشور با تایید سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین برگزیدگان اول تا سوم جشنواره های جوان خوارزمی و سایر جشنواره های مورد تایید وزارت علوم اطلاق می گردد.
2- دانشجوی ممتاز: دانشجویی که در رشته های زیر مجموعه گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی آزمون سراسری در مقطع کارشناسی  معدل کل حداقل 17 و در در رشته های زیر مجموعه گروه آزمایشی علوم انسانی ، هنر و زبان خارجه آزمون سراسری در معدل کل حداقل18 و در همه ی رشته های تحصیلات تکمیلی معدل کل حداقل 18 را در دانشگاه کسب کرده باشد.
3- دانشجوی نمونه کشوری:  دانشجوی دانشگاه های دولتی که توسط سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ، انتخاب و معرفی می گردد.
4- دانشجوی مبتکر: دانشجویی که با تایید دفتر استعدادهای درخشان و معاونت پژوهشی دانشگاه، موفق به اختراع و اکتشافی شده باشد.
5- دانشجوی قهرمان ورزشی: به نفرات اول تا سوم (تیمی و انفرادی) المپیادهای ورزشی دانشجویی و مسابقات قهرمانی دانشگاه های کشور ، مسابقات بین المللی و جهانی و همچنین دانشجویان عضو تیم های ملی کشور منوط به تایید اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم یا وزارت ورزش و جوانان، گفته می شود.
6- دانشجوی توان خواه:                                                                                                                                                                            
1-6 دانشجوی کم بینا و نابینا: دانشجوی کم بینا دانشجویی است که مطابق گواهی پزشک متخصص یا سازمان بهزیستی با تایید معاونت دانشجویی دانشگاه، کیفیت بینایی وی در هر دو چشم بر حسب مقیاس هندسی( تابلوی حرف E ) بین 10/1 تا 10/3 باشد و همچنین دانشجوی نابینا فردی است که مطابق گواهی سازمان بهزیستی، میزان کیفیت بینایی وی در مورد هر دو چشم برحسب مقیاس هندسی (تابلوی حرف E) کمتر از 10/1 باشد و یا میدان بینایی وی کمتر از بیست درجه باشد.
2-6 دانشجوی ناشنوا و کم شنوا: دانشجویی است که مطابق گواهی پزشک متخصص یا سازمان بهزیستی با تایید معاونت دانشجویی دانشگاه ، به دلیل اختلال در سیستم شنوایی با وجود استفاده از سمعک و مداخلات جراحی و سایر وسایل کمک شنوایی مشکل ارتباط کلامی وی برطرف نشود و به عبارت دیگر آستانه شنوایی وی بیش از 91 دسی بل می باشد.
3-6 دانشجوی معلول جسمی و حرکتی: دانشجویی است که مطابق گواهی پزشک متخصص یا سازمان بهزیستی با تایید معاونت دانشجویی دانشگاه، به دلیل اختلال در سیستم عصبی، عضلانی و یا اسکلتی دچار محدودیت در عملکرد اندام های فوقانی و تحتانی، تنه و یا ستون فقرات و به تبع آن دچار محدودیت در فعالیت های روزمره زندگی، تحرک یا مشارکت اجتماعی شده است.
شرایط ضمانت وام های دانشجویی:
الف) برای دریافت وام های دانشجویی تا سقف مبلغ 150000000 ریال ، معرفی یک نفر ضامن قراردادی  از بین ضامنین واجد شرایط
ب) برای دریافت وام های دانشجویی تا سقف مبلغ 300000000 ریال ، معرفی یک نفر ضامن رسمی یا پیمانی و یا دو نفر ضامن قراردادی  از بین ضامنین واجد شرایط
ج) برای دریافت وام های دانشجویی بیش از مبلغ 300000000  ریال ، معرفی یک نفر ضامن دیگر ( علاوه بر ضامنین قبلی) صرفا از میان کارکنان رسمی و پیمانی از بین ضامنین واجد شرایط                                                                                                                                                                            
شرایط ضامنین واجد شرایط:
- کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی و همچنین کارکنان قراردادی آن دستگاه با حداقل 5 سال سابقه کار و دارای شناسه کارمندی
- اعضای هیات علمی وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- اعضای هیات علمی رسمی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین کارکنان رسمی و قراردادی آن دانشگاه با حداقل 5 سال سابقه کار
- کارکنان رسمی و پیمانی  قوه مقننه و همچنین کارکنان قراردادی آن قوه با حداقل 5 سال سابقه کار و دارای شناسه کارمندی
- کارکنان رسمی و پیمانی و دارندگان پایه قضایی قوه قضایی (به استثنای کارآموزان آن قوه)  و همچنین کارکنان قراردادی آن قوه با حداقل 5 سال سابقه کار و دارای شناسه کارمندی
- سر دفتران اسناد رسمی، ازدواج و طلاق دارای مجوز از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
- کارکنان استخدامی نیروهای مسلح
- بازنشستگان کشوری و لشگری و مستمری بگیران تامین اجتماعی
- مشمولین دریافت حقوق و مزایا از بنیاد شهید و امور ایثارگران
- کارکنان قرارداد دائم بانک ها با حداقل 5 سال سابقه کار
- کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت ضمانت مددجویان تحت پوشش آن نهاد بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با صندوق
مدارک مورد نیاز ضامنین جهت بهره مندی وام های دانشجویی:
1- چنانچه ضامن کارمند، حقوق بگیر ، بازنشسته، مستمری بگیر و یا عضو هیات علمی باشد:
ارائه آخرین حکم استخدامی یا قرارداد یک ساله ی دارای مهر تایید و امضا دستگاه مربوطه ، به اداره رفاه دانشگاه       
2- چنانچه ضامن از سر دفتران اسناد رسمی باشد ، ارائه کپی مجوز یا پروانه فعالیت برابر با اصل شده ممهور به دفتر خانه اسناد رسمی
3-ارائه گواهی کتبی ضمانت از کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دانشجویان تحت پوشش آن نهاد
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده وام:
- کپی کارت دانشجویی
- کپی کارت ملی
- اصل تعهد نامه محضری
- مدارک مورد نیاز ضامن منطبق با مطالب بیان شده قبل
- شماره حساب بانک تجارت به نام دانشجو برای دانشجویان روزانه به همراه کد شعبه و نام شهری که در آن افتتاح حساب شده است.
- ثبت نام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه  به آدرس https:// bp.swf.ir صرفا با استفاده از مرورگر  موزیلا فایر فاکس.
- برای دانشجویانی که برای اولین بار اقدام به دریافت وام نموده اند ابتدا وارد صفحه بند 6 شده و از قسمت ثبت نام دانشجوی جدید تشکیل پرونده داده و مدارک لازم را به اداره رفاه تحویل دهند و بعد از تایید مدارک توسط اداره رفاه ، ورود مجدد به پورتال دانشجویی و ثبت درخواست وام مورد نظر را نمایند.
- دانشجویانی که پرونده وام دارند با ورود به پورتال خود درخواست وام مورد نظر را داده و در صورت نیاز مدارک لازم را به اداره رفاه تحویل دهند.
نکات مهم:
 دانشجویانی که سقف وام های دریافتی آنان از 150000000 ریال بالاتر باشد، می بایست نسبت به ارائه سند تعهد محضری ضامن دوم اقدام نمایند.
به تمام وام های دانشجویی برای طول مدت دریافت وام تا شروع اولین سر رسید اقساط به صورت روز شمار 4 درصد کارمزد تعلق می گیرد.
100/4 * مبلغ وام * 365/(تعداد روزهای مورد استفاده از وام طی نوبت های وام) = کارمزد وام در طول تحصیل
کلیه وام ها برای دانشجویان روزانه به افراد غیرشاغل تعلق می گیرد. درصورتی که دانشجو شاغل نبوده و سامانه صندوق رفاه، دانشجویی را شاغل تشخیص داد، شخص مدعی می بایست از محلی که سابقه بیمه گزارش شده است، نامه ای رسمی و مورد تائید مبنی بر عدم اشتغال را به همراه سوابق بیمه ای ممهور به مهر بیمه به دانشگاه ارائه نماید.
پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل در صورت تایید صندوق رفاه بلامانع است.

وام تحصیلی دانشجویان ممتاز در صورت تایید یک و نیم برابر مبلغ می باشد.
دانشجویان کلیه مدارک لازم را به آدرس
ملایر کیلومتر 4 جاده اراک دانشگاه ملایر کدپستی 6571995863 اداره رفاه دانشجویی ارسال نمایند.
مدارک لازم برای وام ازدواج و اثبات تاهل: 3 صفحه اول عقدنامه، 3 صفحه اول شناسنامه دانشجو و همسرش و کپی کارت ملی همسر

مدارک لازم برای وام ودیعه مسکن: مدارک اثبات تاهل به همراه اصل اجاره نامه دارای کد رهگیری بنام دانشجو یا همسر دانشجو
1400/8/1 شنبه
سهمیه بندی خوابگاه متأهلی
  1. دانشجویان  متأهل آقا و خانم  مقطع دکتری دوره روزانه فرزند شاهد و جانباز بالای70 درصد.
  2.  دانشجویان  متأهل آقا و خانم  مقطع دکتری دوره روزانه که همسرشان دانشجو دانشگاه ملایر می باشد، با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل.
  3. دانشجویان  متأهل مقطع دکتری  دوره روزانه تحت پوشش بهزیستی- کمیته امداد.
  4. دانشجویان  متأهل مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه تحت پوشش بهزیستی- کمیته امداد.
  5. دانشجویان متأهلی دوره روزانه که دارای مقاله ISI می باشند مطابق آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی و مرتبط با رشته تحصیلی با تأیید معاون پژوهشی .
  6.  دانشجویان متأهل مقطع دکتری  دوره روزانه.
  • لازم به ذکر است که دانشگاه ملایر دارای یک واحد خوابگاه متأهلی می باشد و خوابگاه متأهلین  فاقد محوطه پارکینگ جهت خودروی دانشجویان می باشد.
  • دانشجویان ساکن خوابگاه متأهلین موظف هستند مبلغ اجاره بهای ماهیانه سکونت در خوابگاه متأهلین را که از سوی صندوق رفاه دانشجویان تعیین و ابلاغ می گردد را تا پنجم هر ماه به حساب مربوطه واریز نمایند.

              مواردی که در کمیسیون قابل بررسی نمی باشد
  • دانشجویانی که خود و خانواده هایشان بومی باشند.
  • دانشجویان نوبت دوم و شهریه پرداز.
  • دانشجویانی که بورسیه بوده و یا دارای تمکن مالی باشند.
  • دانشجویانی که در نیمسال قبلی از خوابگاه دانشگاه ملایر برخوردار بوده و مقررات خوابگاهی را نقض کرده  باشند.
مدارک مورد نیاز ذیل را تا مورخ 15/08/1400 به اداره خوابگاه ها جهت طرح در کمیسون تحویل نمایید.
  • درخواست کتبی
  • تصویر کارت دانشجویی و شناسنامه
  • تصویر عقد نامه
  • مدارک مربوط به سهمیه بندی
اخبار فرهنگی و اجتماعیبيشتر
1400/9/5 جمعه
سی و دومین رویداد ایده پارک (مجازی)
1400/8/25 سه‌شنبه
سیزدهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه ملایر برگزار شد
سیزدهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه ملایر با حضور اساتید،کارکنان، دانشجویان در روز دوشنبه 24 آبان ماه  همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) در جوار حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ملایر حضرت حجه الاسلام برقراری که سخنران ویژه این برنامه بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام  و شهدای دفاع مقدس به بیان آزادمردی ، از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
این مراسم با  مرثیه سرایی و روضه خوانی کربلایی حسین عبدلی در مدح و منقبت شهدا و حضرت معصومه(س) و با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید.
1400/8/9 یکشنبه
سومین رویداد 3s توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حمایت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
با سلام و احترام؛ بدینوسیله به اطلاع دانشجویان و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه می رساند سومین رویداد 3s توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حمایت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان ، واحد کسب و کار تحول دیجیتال ایریسا، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( استان اصفهان ) و سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.
هدف رویداد s 3 : تامین نیازهای فناورانه صنعت فولاد ایران در حوزه تحول دیجیتال می باشد.
زمان برگزاری: 10 آبان ساعت 9 الی 13
آدرس:
http://utstpark.ir/msc-digital-innovation-center-3
 
1400/7/28 چهارشنبه
برگزاری مسابقات فرهنگی در هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ ملایر
در راستای برگزاری هفته فرهنگی در دانشگاه ملایر مسابقه ای با موضوع دانشگاه و ورود به دانشگاه با محورهای عکس، فیلم، داستان، شعر، کاریکاتور، خطاطی و طراحی و تولیدات رسانه ای رادیویی، تلویزیونی و کلیپ و ... برگزار خواهد شد.
مهلت ارسال آثار تا روز پایانی جشنواره می باشد. به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود داده می شود. آثار ارسالی هر روز در صفحه اینستاگرامی معاونت استوری میشود.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت و ارسال آثار خود به لینک ذیل مراجعه نمایند:
لینک آپلود و بارگذاری آثار :    سامانه ثبت نام مسابقه فرهنگی