پنجشنبه 3 آبان 1403   21:53:33
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1403/3/9 چهارشنبه بازدید رئیس اداره دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه از دانشگاه ملایر
دکتر ثقفی رئیس اداره دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه روز چهارشنبه 9 خردادماه با حضور در دانشگاه ملایر از فرآیندهای فارغ التحصیلی در حوزه آموزش دانشگاه بازدید نمودند و در نشستی با حضور مسئولین دانشگاه، زیرساخت ها، اقدامات و عملکرد دانشگاه مورد بررسی و بحث قرار گرفت.
وی در دیدار با دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه ضمن اعلام رضایت از عملکرد مثبت و بروز دانشگاه در راه اندازی سامانه ارتباطی با سازمان امور دانشجویان، اعلام داشت که این دانشگاه جز 4 دانشگاهی در کشور بود که این ارتباط را با سازمان برقرار نموده اند.
در این جلسه دکتر افتخاری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی گزارشی از عملکرد دو ساله حوزه معاونت آموزشی، خودکارسازی فرآیندها و راه اندازی بایگانی الکترونیک پرونده های دانشجویان ارائه داد.
همچنین رئیس دانشگاه با اعلام آمادگی کامل دانشگاه نسبت به تکمیل فرآیندهای ارتباطی و ثبت کد صحت برای تمامی مدارک تحصیلی در تعامل با سازمان امور دانشجویان خبر داد.
در ادامه از حوزه دانش آموختگان و بایگانی و دبیرخانه آموزش بازدید گردید و جزئیات نحوه انجام کار در این بخش ها به اطلاع ایشان رسانده شد.
در حاشیه این نشست دکتر مختاری نشست بررسی فعالیت ها و تبادل نظر با دکتر پژوهان معاون دانشجویی و دیگر مدیران حوزه معاونت دانشجویی برگزار نمود.
در پایان دکتر ثقفی و همراهان ایشان از بخش های مختلف دانشگاه بازدید کردند و با حضور در حرم شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه، این بازدید به پایان رسید.