دوشنبه 10 اردیبهشت 1403   23:41:57
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر







1403/1/15 چهارشنبه مراسم دید و بازدید نوروزی اساتید و کارمندان دانشگاه ملایر برگزار شد
مراسم دید و بازدید نوروزی با حضور هیأت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه  و سخنرانی امام جمعه شهرستان ملایر حجت الاسلام والمسلمین ارزنده همراه با غبار روبی از مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه و تجدید میثاق با شهدا روز دوشنبه ۱۴ فروردین ‌در گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه فرا رسیدن سال نو و تقارن آن با ماه رمضان را تبریک گفت و این تقارن را منشأ خیر و برکات الهی عنوان نمود.
رئیس دانشگاه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، این اقدام وحشیانه را محکوم کرد و ابراز امیدواری نمود این رژیم جعلی به زودی از صفحه روزگار نابود شود
در ادامه حجت‌الاسلام دکتر ترکاشوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آغاز سال ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان را تبریک و شادباش گفت.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز به جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین و همچنین حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه اشاره نمود و ضمن محکوم کردن این جنایات گفت: بنا بر بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «رژیم صهیونسیتی به پایان عمر منحوسش رسیده است»، این اقدامات حاصل شکست های پی در پی اسرائیل در برابر جبهه مقاومت و نشان دهنده درماندگی و استیصال این رژیم جعلی است.
حجت الاسلام والمسلمین ارزنده نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ضمن تبریک سال نو، ایام ماه رمضان و شب های قدر را گرامی و بزرگ داشت و این ایام و شب ها را نعمات الهی بر بندگان عنوان کرد.
وی با بیان روایتی از پیامبر اسلام (ص)، این شب ها را فرصتی مغتنم برای خودسازی و طلب خواسته های بزرگ و والا از حضرت باریتعالی برشمرد.
امام جمعه ملایر به جنایات غیرانسانی اسرائیل در فلسطین و حمله کور به کنسولگری ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این ها نشان دهنده ضربات مهلک و غیرقابل جبرانی است که جبهه مقاومت بر این رژیم جعلی وارد نموده و باعث شده تا بر خلاف قوانین و قرادادهای بین‌المللی اینگونه انتحاری مرتکب جنایت می شود و البته بر ضرر این رژیم کودک کش است.
در بخش پایانی برنامه «بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملایر در محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه» قرائت شد و مراسم با غبارروبی و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه به پایان رسید.