دوشنبه 10 اردیبهشت 1403   23:49:39
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1403/1/14 سه‌شنبه بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملایر در محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه
دانشگاهیان دانشگاه ملایر در بیانیه ای جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت سرداران زاهدی و حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در این جنایت را محکوم کردند.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
﴿قُل لِّلَّذِينَ كَفَرُوا سَتُغْلَبُونَ وَتُحْشَرُونَ إِلَىٰ جَهَنَّمَ ۚ وَبِئْسَ الْمِهَادُ﴾ [ آل عمران: 12]
به کسانی که کفر ورزیدند بگو: «به زودی مغلوب خواهید شد و [سپس در روز رستاخیز] در دوزخ محشور می‌شوید، و چه بد بستری است.»
رژیم اشغالگر قدس از ابتدای تاسیس منحوسش، به پشتوانه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، هر ظلم و ستم غیرقابل تصوری را در حق مردم مظلوم فلسطین انجام داده است و همه قوانین اخلاقی، انسانی و بین المللی را زیر پا نهاده است. اینک که با حماسه جوانان مومن فلسطینی و جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، خانه عنکبوت بیش از پیش به لرزه در آمده است و به پایان موجودیت منحوسش نزدیک شده است دیوانه وار به هر جنایت و حماقتی متوسل می گردد.
در پی شکست های غیرقابل جبران رژیم جعلی صهیونستی در حمله به مردم بی دفاع غزه و کشتار وحشیانه و ددمنشانه غیرنظامیان، بیماران و کودکان فلسطینی و تخریب غیرانسانی بیمارستان ها، مراکز درمانی و اردوگاه های محل اسکان آوارگان، در جنایتی دیگر ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم "سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.
این حمله جنایتکارانه نقض غیرقابل قبول حاکمیت کشور سوریه، تعرض به حریم اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و مغایر با قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل است.
جامعه دانشگاهیان دانشگاه ملایر ضمن محکومیت این جنایت آشکار خواستار برخورد و پاسخ قاطع، بازدارنده و پشیمان کننده از سوی جمهوری اسلامی ایران و جامعه بین المللی است. امید است به زودی بساط این رژیم جعلی برچیده شده و قبله اول مسلمانان از لوث وجود این اشغالگران پاک گردد.
دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ملایر