شنبه 8 اردیبهشت 1403   14:03:01
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1402/12/12 شنبه پیام قدردانی رئیس دانشگاه ملایر از حضور پرشور مردم شریف ملایر و دانشگاه ملایر در انتخابات و تبریک به منتخب مردم
با اراده خداوند بزرگ و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مردم شریف ملایر همگام با سراسر کشور در انتخابات شرکت و 11 اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کردند. خداوند متعال را شاکریم که مردم بابصیرت در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌ی دیگری از مردم سالاری دینی را با وحدت، بصیرت و همبستگی خلق نمودند.
قطعاً حضور مردم در پای صندوق های رای تجدید پیمان با آرمان‌های امام‌ راحل، شهدای گلگون کفن و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است و نقشه‌های پلید دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده و می کند.
مراتب شکر و سپاس خود را به درگاه حضرت باری‌تعالی به پاس این حماسه، اعلام نموده و ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی در برگزاری منظم انتخابات و تلاش برای حضور پر شور مردم؛ اعتماد مجدد مردم شریف ملایر به حجت الاسلام و المسلمین دکتر آزادی خواه را تبریک عرض نموده و موفقیت ایشان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.
از جامعه دانشگاهی ملایر که علاوه بر حضور در پای صندوق های رای، با حضور بیش از 5 عضو هیات علمی بعنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف بر رونق انتخابات افزودند، تقدیر و تشکر می نمایم.
لازم است از تلاش های صادقانه دکتر بیگی نژاد نماینده شریف مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات علمی این دانشگاه تقدیر نمایم و برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.