چهارشنبه 2 آبان 1403   11:50:58
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1403/4/17 یکشنبه پیام تبریک رئیس دانشگاه به رئیس جمهور منتخب مردم
بسم الله الرحمن الرحیم
با تسلیت ایام حزن اهل بیت علیهم السلام و ماه محرم؛ به لطف خداوند متعال یکبار دیگر مردم با حضور در پای صندوق های رای؛ مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
دولت سیزدهم با شهادت رئیس جمهور مجاهد و مردم دارش پایان یافت و پس از شهادت با مدیریت صحیح امور اجرایی کشور بدون کوچکترین اخلالی اداره و به فضل الهی و تلاش دولتمردان انتخابات در زمان مقرر قانونی برگزار شد و رئیس جمهور منتخب معرفی گردید.
از ملت ایران و نخبگان دانشگاهی خصوصاً دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه ملایر که در ایام انتخابات برای افزایش مشارکت تلاش کردند، تقدیر و تشکر نموده و انتخاب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به ایشان تبریک عرض می نماییم.
امید است به برکت ماه عزاداری سید الشهدا علیه السلام وخون پاک شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید، دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم بتواند با استفاده از ظرفیت های فراوان کشور و بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، راه سید الشهدای خدمت را در عرصه های مختلف خصوصاً خدمت به محرومین و مستضعفین، آسایش مردم و پیشرفت کشور، حل مشکل معیشت و مسکن مردم، کسب مرجعیت علمی و فناوری و کمک به جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد و در یک کلام با پیروی از امامین انقلاب در دولت چهاردهم شاهد تحقق اهداف گام دوم انقلاب باشیم.
منتخب ملت ایران پس از تنفیذ حکم توسط مقام معظم رهبری، رئیس جمهور ملت ایران است و احاد مردم ایران و جناح ها و گروه های مختلف سیاسی باید از فضای تبلیغات انتخابات خارج شده و با تلاش و کوشش مضاعف برای تحقق اهداف بلند انقلاب، سربلندی ایران اسلامی و رفع مشکلات کشور اقدام نمایند.