پنجشنبه 9 فروردین 1403   15:19:47
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار


اولین جلسه آموزشی- توجیهی حفاظت فیزیکی دانشگاه ملایر برگزار شد.

اولین جلسه آموزشی- توجیهی حفاظت فیزیکی دانشگاه ملایر با حضور حجت الاسلام و المسلمین خراسانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آقای سوری نیا سرپرست حراست و نیروهای انتظامات روز سه شنبه 3 آذر در سالن جلسات ساختمان مرکزی برگزار گردید.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین خراسانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، امنیت امروز در کشور را مرهون فداکاری های شهدا دانست و ضمن مقایسه نا امنی در منطقه و کشورهای اروپایی با امنیت جمهوری اسلامی ایران، آن را حاصل خون شهدا برشمرد.

ایشان همچنین ضمن اشاره به بیانات حضرت امیر المومنین (ع) در خطبه 53 نهج البلاغه، ملاک های انتخاب نگهبان را راستگویی، وفاداری، امانت دار بودن و خوش رفتاری بیان نمود.

در ادامه، آقای سوری نیا سرپرست حراست دانشگاه وظیفه اصلی حراست خصوصا در محیط آموزشی را حفظ اصول و تحکیم ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نظم و انسجام دانسته و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: خط مقدم نظام مقدس جمهوری اسلامی استقلال، پایداری و حفاظت از ارزشها است.

در ادامه جلسه، نکات و مسائل مرتبط با حوزه انتظامات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای جلسه نظرات خود را پیرامون مسائل مطرح شده بیان نمودند.