دوشنبه 10 اردیبهشت 1403   17:28:08
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها





بازدید مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه ملایر
نشست تخصصی سلامت و سبک زندگی دانشجویی که به صورت برخط و با سخنرانی دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم ، دکتر ابراهیم محمدی منش رئیس دانشگاه و ارائه مباحث تخصصی جمعی از اساتید دانشگاه ملایر و استقبال دانشجویان سراسر کشور و دانشگاه ملایر برگزار شد.
در حاشیه نشست دکتر ابراهیم نعیمی با حضور در دانشگاه ملایر از مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه بازدید نمود. در این بازدید که به اتفاق دکتر فردوس فرطوسی معاون و دکتر سعیدی کارشناس دفتر مشاوره،سلامت و سبک زندگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجام شد، ابتدا جلسه ای با کارشناسان مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه ملایر برگزار گردید. پس از گزارش دکتر ماریه عبدالقادری از توانمندی ها و فعالیتهای انجام شده مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه ملایر و صحبت های کارشناسان با دکتر نعیمی راهکارهای لازم برای ارائه هر چه بهتر خدمات به دانشجویان و دانشگاهیان مطرح شد.
سپس جلسه ای با اعضای کانون همیاران سلامت روان در سالن شهید حیدری برگزار شد، در این جلسه دکتر نعیمی و معاون ایشان خانم دکتر فرطوسی اهمیت مشاوره، سلامت روان و نقش و وظیفه همیاران سلامت ر‌وان را توضیح دادند.
برنامه بعدی بازدید از اتاق مشاوره خوابگاه الزهرا بود که بر اهمیت وجود خدمات مشاوره در نزدیک ترین مکان زندگی دانشجویان تاکید شد.
در پایان جلسه ای با حضور هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد. دکتر نعیمی آمار کشوری آسیب های روانی اجتماعی دانشجویان را ارائه داد و بر اهمیت مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی در کاهش آسیب های روانی اجتماعی دانشجویان تاکید کردند.