جمعه 10 فروردین 1403   10:18:53
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر



مراسم تقدیر از ایثارگران دانشگاه برگزار شد

مراسم تقدیر از ایثارگران دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، نماینده فرمانده سپاه، نماینده فرمانده نیروی انتظامی، اعضای بنیاد شهید شهرستان، اعضای هیات علمی و کارکنان ایثارگر دانشگاه روز دوشنبه نهم مهر ماه 1397 در حرم شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

دکتر سایوند سرپرست دانشگاه در این مراسم ضمن تکریم و تقدیر از مقام شامخ شهداء و ایثارگران و تشکر از برگزارکنندگان مراسم افزودند: داشتن روحیه شهادت و ایثارگری نقش مهمی در رسیدن به سر منزل مقصود داشته و شهادت و ایثارگی رخت و قبایی است که پوشیدن آن لیاقت خاصی را می طلبد.

حجت الاسلام و المسلمین فراهانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تشکر از تمامی عزیزانی که مراسم تجلیل از ایثارگران را در حرم شهدای گمنام برگزار نموده اند، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند. ایشان با بیان اینکه با پذیرش قطعنامه جنگ تمام نشد و تا امروز نیز همواره به گونه های مختلفی این جنگ ادامه داشته است افزودند: برای مقابله با دشمنان این مرز و بوم همواره نیازمند رشادت، از خود گذشتگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا هستیم.

مراسم با خاطره گویی دفاع مقدس توسط آقای شریفی ادامه یافت و سپس از ایثارگران دانشگاه با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و مراسم با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به پایان رسید.