جمعه 31 فروردین 1403   02:26:40
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر

راهنمای استفاده از سامانه تحت وب و نرم افزار کاربردی بیمه تکمیلی سینا (سیناد) همکاران محترم به منظور ثبت و پیگیری هزینه های درمان می توانید به پورتال شرکت بیمه سینا، خدمات الکترونیکی بیمه درمان، سامانه ثبت آنلاین هزینه درمان(سیناد) مراجعه نموده و با ورود به سامانه نسبت به ثبت و پیگیری اسناد اقدام نمایند.
همچنین جهت دریافت و  نرم افزار کاربردی به پورتال بیمه سینا – خدمات الکترونیک –خدمات الکترونیکی  بیمه درمان- سامانه ثبت آنلاین  هزینه درمان ( سیناد)-نرم افزار مخصوص گوشی هوشمند –دریافت مستقیم نسخه اندروید مراجعه و با نصب نرم افزار نسبت به ثبت و پیگیری اسناد اقدام نمایند توجه : نام کاربری و کلمه عبور کد ملی اشخاص می باشد.
  1. افراد با ورود به قسمت اعلام هزینه درمان نسبت به بارگزاری هزینه های مربوطه اقدام نمایند.
  2. با ورود  به هر قسمت، فیلم آموزشی مربوطه قابل مشاهده می باشد.
  3. بعد از تایید نهایی و در صورت عدم مشکل کارمندان می بایست اصل هزینه تائید شده را دوشنبه هر هفته تحویل کارشناس بیمه سینا نمایند.
لازم به ذکر است ثبت اسناد هزینه درمان در سامانه بیمه تکمیلی (سیناد) الزامی است.