پنجشنبه 9 فروردین 1403   23:51:47
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار توسعه و پشتیبانیبيشتر




1401/6/13 یکشنبه مراسم روز کارمند و مستقل شدن هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه ملایر برگزار شد
مراسم روز کارمند و مستقل شدن هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه ملایر با حضور نماینده شهرستان ملایر در مجلس، هیأت رئیسه، جمعی از مدیران و کارمندان دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر بیگی نژاد ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، تعصب و غیرت اعضای یک مجموعه را از مولفه های اصلی پیشرفت آن مجموعه دانست و گفت: انتظار ما از دانشگاه ملی ملایر این است که با رویکرد متعصبانه، مدلی در زمینه علمی یا فنی و در راستای خدمت رسانی به ثبت برساند. وی افزود: این نشان و مدل خدمت رسانی باید به گونه ای باشد که معرفی دانشگاه ملایر در سطح ملی و بین المللی، ناخودآگاه افراد را به یاد این طراحی و مدل خدمت رسانی بیندازد.
دکتر بیگی نژاد با اشاره به این که اگر اعضای یک مجموعه فعالیت های خود را با غیرت و تعصب پیش نبرند پیشرفتی برای آن مجموعه اتفاق نمی افتد، خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه باید نسبت به دانشگاه تعصب داشته باشند.
نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: تجربه گروه های مختلف در دنیا نشان می دهد هر مجموعه ای که نشان و برندی را به ثبت رساندند، آن نشان لوکوموتیوی شده و دیگران را به دنبال خود کشانده است.
وی همچنین با اشاره به استقلال هیات رئیسه و هیات امنای دانشگاه و اعتبارات و انتصابات ملی، اظهار کرد: با وجود این استقلال و تعصب و برنامه ریزی، دانشگاه می تواند در ایجاد برند و نشان مختص خود گام بردارد.
در ادامه دکتر محمدی منش گفت: اگر از ظرفیت ها و فضای موجود در دانشگاه ها به درستی استفاده شود، می توان گام هایی را که ممکن است ۱۰ ها سال طول بکشد، جلو برد.
وی ضمن تقدیر ویژه از  دکتر بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به خاطر تلاش ها پیگیری ها ی ایشان که منجر به موافقت وزیر علوم تحقیقات و فناوری با استقلال هیئت امنا و ه‍یئت ممیزه دانشگاه ملایر گردید، انتصاب وزرای علوم از استان همدان طی دو دوره گذشته را فرصت مناسبی دانست که می توان از آن برای پیشبرد اهداف علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه استفاده کرد.
سرپرست دانشگاه با تاکید بر داشتن تعصب نسبت به رشد دانشگاه، افزود: اتفاقات خوبی در حوزه کارمندی دانشگاه رخ داده است اما هنوز به نقطه جریان سازی نرسیدیم.
وی با بیان اینکه هیات علمی زمانی موثر است که کارمندان دانشگاه بسترهای لازم را ایجاد کرده و جریان سازی کنند، گفت: فضای حال حاضر دانشگاه نوید بخش آینده ای درخشان و رو به پیشرفت است که نباید متوقف شود تا شاهد پیشرفت دانشگاه در همه زمینه ها باشیم.
در پایان این مراسم از کارمندان دانشگاه به مناسبت گرامیداشت روز کارمند تجلیل شد.