پنجشنبه 30 فروردین 1403   16:27:03
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1400/3/25 سه‌شنبه دعوت دانشگاهیان دانشگاه ملایر برای مشارکت فعال همه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا
دانشگاهیان دانشگاه ملایر در پیامی همه دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و عموم مردم عزیز ایران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
 در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و همه دلسوزان ایران عزیز، از عموم دانشگاهیان و آحاد ملت سرافراز و مومن ایران زمین می خواهیم مشارکت هوشمندانه و گسترده ای در این انتخابات داشته و با انتخاب آگاهانه خود، زمینه تشکیل یک دولت توانا و کارامد در ایرانی سربلند و سرافراز را فراهم کنند. 
از رییس جمهور محترم و منتخبین مردم در شوراها نیز درخواست می گردد مبتنی بر یافته های علمی و تجارب دانشگاه ها و مراکز علمی ، برنامه ها و راهکارهای عملی خود را برای حل مشکل بیکاری و اشتغال پایدار، مهارت آموزی و کارآفرینی و توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور اعلام و گام های موثر، هوشمندانه، متعهدانه و مسئولانه تری را برداشته و برای رفع دغدغه ها و نگرانی مردم و جوانان عزیز کشور در این زمینه بکوشند. دعای خیر همه ملت و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم برای دست های توانمند شما دلسوزان نظام و امید فراوان ما به افکار سالم شما همراهان و یاوران انقلاب در موفقیت و سربلندی ایران اسلامی. یاد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و در رای و راه و اندیشه های او در حمایت و پشتیبانی از رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر شورتر از همیشه ایستاده ایم.
دانشگاهیان دانشگاه ملایر