جمعه 10 فروردین 1403   09:31:36
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار فرهنگی و اجتماعیبيشتر
1399/4/3 سه‌شنبه تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
دانش آموختگان گرامی دانشگاه ملایر
اساتید محترم دانشگاه ملایر
با سلام

 احتراماً، با توجه به نامه شماره 47760/11مورخه ۲۵ خرداد ۹۹ مدیر کل محترم دفتر وزارتی در خصوص آیین نامه نحوه تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که به تصویب و توشیح مقام محترم وزارت رسیده است و طرح استمرار ارتباط دانشگاه با دانش آموختگان و نیز اجرای مصوبه جلسه ۳۷۵ مورخ ۲۲ اردیبهشت ۷۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به اطلاع می‌رساند که اساتید محترم و دانش آموختگان گرامی دانشگاه ملایر می‌توانند نسبت به تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه ملایر به شرح مندرج در آیین نامه مذکور که مواردی از آن در ذیل آمده است اقدام نمایند.
  •  آن تعداد از دانش آموختگانی که حداقل در یکی از مقاطع مختلف تحصیلی دانش آموخته دانشگاه ملایر باشند می توانند متقاضی عضویت در انجمن آن دانشگاه باشند.
  • اعضای هیأت علمی هر دانشگاه در صورت تمایل می توانند عضو انجمن باشند.
  •  انجمن پس از اخذ مجوز تاسیس از موسسه و ثبت ، مطابق ماده ۵۸۴ قانون تجارت مصوب ۱۳۱۱ ، برابر ضوابط این آیین نامه و اساسنامه حوزه فعالیت کند.
  •  برای تشکیل انجمن حداقل پنج نفر از دانش آموختگان دانشگاه به عنوان هیأت موسس تقاضای کتبی انجمن را که باید منضم به درخواست و امضای حداقل ۳۰ نفر از دانش آموختگان دانشگاه و نیز پیش‌نویس اساسنامه پیشنهادی باشد، به دفتر رئیس دانشگاه ارائه کنند .
  • اهداف، شرایط، ارکان، شرح وظایف، مکان استقرار، مدت فعالیت و دیگر موضوعات مندرج در اساسنامه، در آیین نامه مذکور ارائه شده است. این آیین نامه در ۳۷ ماده و ۱۰ تبصره به تصویب وزیر علوم تحقیقات و فناوری رسید و از تاریخ تصویب تصویب لازم‌الاجرا است و کلیه آیین نامه های قبلی ناظر به تاسیس و فعالیت‌های انجمن دانش آموختگان لغو می شود.