شنبه 1 اردیبهشت 1403   00:50:39
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار




انتخاب طرح هیأت علمی دانشگاه ملایر با عنوان ساخت ابرخازن ها بر پایه مواد کربنی متخلخل سنتزی به منظور ارائه در نمایشگاه فناوری های نوپدید و آینده نگر
نخستین نمایشگاه "فناوری های نوپدید و آینده نگر" بطور هم زمان با نمایشگاه های هفته پژوهش و ایران ساخت از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در سالن شماره ۵ برگزار شد.
این نمایشگاه بر اساس تصمیم و برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف شناسایی و معرفی نوآوری ها و فناوری های نوین دارای سطح فناوری بالا و با تأثیرگذاری فراوان در سطح ملی و بین المللی برپا گردید. طرح هایی از حدود ۱۲ پارک علم و فناوری و دانشگاه های سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال و پس از داوری توسط کمیته علمی، ۲۲ طرح از بین آن ها برای حضور در نمایشگاه انتخاب شد.
در این راستا، طرح دکتر محمد یگانه قطبی با عنوان "ساخت ابرخازن ها برپایه مواد کربنی متخلخل سنتزی" توسط کمیته علمی برگزاری نمایشگاه، به منظور ارائه از جانب دانشگاه ملایر انتخاب گردید و خانم مهندس فاطمه عباسی، دانشجوی کارشناسی ارشد مشارکت کننده در این طرح، به عنوان نماینده ارائه دهنده طرح در نمایشگاه حضور یافت.
جناب آقای دکتر ستاری معاون محترم فناوری ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر زلفی گل وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر خیرالدین معاون محترم فناوری و نوآوری، جناب آقای دکتر صالحی معاون محترم پژوهشی وزارت علوم و سایر اقشار جامعه از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند.