پنجشنبه 9 فروردین 1403   14:33:02
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
دستاوردهای دانشگاهبيشتر


کسب دو مقام برتر توسط دانشگاه ملایر در اولین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه ۴ کشور

دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ملایر در اولین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری منطقه ۴ موفق به کسب رتبه اول در بخش اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه و رتبه دوم در بخش تبلیغات و انتشارات گردید.

این جشنواره روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور دکتر عبدالهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولین روابط عمومی های دانشگاه های منطقه ۴ برگزار گردید و از روابط عمومی های برتر تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره که به منظور ارزشیابی و همچنین توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی ها برگزار گردید، مستندات ارائه شده مربوط به عملکرد یک سال اخیر روابط عمومی های مراکز توسط هیأت محترم داوران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بررسی، اعلام نظر و ارزیابی قرار گرفته و روابط عمومی های برتر در محورهای تخصصی این جشنواره مشخص شدند.

دفتر ریاست و روابط عمومی این موفقیت را به مجموعه دانشگاه ملایر تبریک عرض نموده، از خداوند منان تعالی و کسب افتخارات بیشتر را در سایر زمینه ها خواستار است. این جشنواره توسط خبرگزاری فارس و اخبار تکنولوژی تکنا تحت پوشش رسانه ای قرار گرفت.