جمعه 31 فروردین 1403   02:06:03
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اطلاعیه هابيشتر
1400/3/25 سه‌شنبه دعوت به همکاری و تشکیل خانه خلاق و نوآوری
به اطلاع کلیه علاقمندان و صاحبان مشاغل و کارآفرینان، میرساند که دانشگاه ملایر جهت تاسیس خانه خلاق و نواوری با محورهای زیر دعوت به همکاری می نماید.
خانه خلاق و نواوری انگور و کشمش، خانه خلاق و نواوری مبل، منبت و صنایع چوبی، خانه خلاق و نواوری مروا بافی و سایر مشاغل.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت زیر مراجعه نمایند.
http://ircreative.isti.ir
همچنین جهت ثبت نام و اعلام تمایل برای ایجاد و تکمیل خانه‌خلاق و نوآوری و هماهنگی و راهنمایی بخش های حقوقی مرتبط، علاقه مندان می توانند با دفتر  مدیر فرهنگی دانشگاه ارتباط برقرار نمایند.
لازم به ذکر است خانه خلاق و نوآوری در پیشرفت مشاغل و تجاری سازی ایده های نو مهم و اساسی است.
در چارچوب سیاستها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق مبنی بر کمک به توسعه اقتصاد خلاق از طریق حمایت از شکل گیری و توسعه طرح و کسب و کارهای مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و فناوری یکی از برنامه های اجرایی، حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت های توسعه دهنده صنایع خلاق می باشد. که در این زمینه خانه های خلاق، مراکز شتابدهی نوآوری و شکوفایی به عنوان یکی از هسته های مهم کمک به تسهیل و تسریع ایده و طرح های خلاقانه، نوآورانه و تیم های آنها برای ایجاد کسب و کار و تجاری سازی محصولاتشان می باشد که طرح و ایده آن توسط معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری طرح ریزی و در مرحله اجرایی قرار گرفت.
برنامه خانه خلاق و نوآوری شامل استقرار و ارائه خدمات زیرساخت و تجاری سازی، توسعه بازار، بازارسازی، آموزش عملی و حل مساله برای توسعه طرح ها و شرکت های نوپا برای راه اندازی کسب و کارهای خلاق است.