پنجشنبه 9 فروردین 1403   16:44:08
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اطلاعیه هابيشتر
1399/10/21 یکشنبه برگزاری جشنواره فرهنگ اندیشه و کار آفرینی برای اولین بار در دانشگاه ملایر
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر در نظر دارد با هدف آماده سازی دانشجویان علاقمند به شرکت در جشنواره های ملی و بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با رویکرد کارآفرینی و ایجاد روحیه همدلی و نشاط دانشجویان، "جشنواره فرهنگ، اندیشه و کار افرینی" دانشگاه ملایر را در هفته اول اسفند ماه برگزار نماید. این جشنواره با مشارکت همه فعالان و گروه ها و تشکل های دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه و با ترکیبی از جشنواره "رویش" برای کانونها، جشنواره "حرکت" برای انجمنهای علمی و جشنواره تیتر برای نشریات، فضای مجازی  و رسانه برگزار خواهد شد.
ریاست این جشنواره با معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دبیر این جشنواره  با مدیر فرهنگی دانشگاه دکتر هدایتی و دبیر اجرایی بخش حرکت با اقای حسن زاده  و بخش رویش با سرکار خانم فرمهر و دبیر علمی با خانم دکتر موحدی و دبیر محتوایی با آقای سید علی میرشاهولد و دبیر محتوایی بخش دانشجویی با اقای امیر محمد رضایی خواهد بود. کارشناسان حوزه فرهنگی سرکار خانم دکتر ساریخانی، مهندس میثم خانجان و مهندس محمد مهری کازشناسان اجرایی این جشنواره خواهند بود.
علاقه مندان می توانند از طریق ارتباط با دبیرخانه جشنواره مذکور در دفتر مدیریت فرهنگی و کارشناسان اجرایی و دبیران مذکور با شرایط و ضوابط این برنامه فرهنگی آشنا شده و ارتباط برقرار نمایند.
مهلت ارسال آثار ۱دیماه تا ۲۲بهمن ماه ۹۹
اغاز جشنواره همزمان با ولادت حضرت علی هفته اول  اسفندماه۹۹ و مدت جشنواره ۷ روز می باشد.
فضای ارایه جشنواره کانال تلگرام و ایتا معاونت فرهنگی و اجتماعی، اینستا معاونت فرهنگی و اجتماعی، سامانه LMS و Adobe Connect دانشگاه‌ ملایر می باشد. قبلا از حضور گرم و پر نشاط همه عزیزان دانشجو استقبال و قدردانی می گردد .