پنجشنبه 9 فروردین 1403   13:05:20
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1401/9/8 سه‌شنبه پیام رئیس دانشگاه ملایر به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج
«همت بلند، خردمندی، درست‌اندیشی و توکل به خدا» ابزارهای تجربه ‌شده برای غلبه بر مشکلات کشور است.
«رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی»
بسیج شجره طیبه ای است که سر در آسمان دارد و لحظه به لحظه در حال ثمردهی وبالندگی است. بسیج تجلی گاه آرمانهای ناب انقلاب و پیشران حرکت به سوی قله های رفیع پیشرفت و تعالی دنیوی و اخروی است. بسیجیان انسان های وارسته ای هستند که میان هوای نفس و عقل انتخابی غیر از عقلانیت نداشته و این عقل تعالی یافته آن ها را به سوی زیست عاشقانه و عارفانه رهنمون ساخته است و بی شک شهید محسن فخری زاده، دانشمند برجسته سرزمین مقدسمان از جمله این عارفان عاشق بود که عمری با اخلاص و سخت کوشی در راه سترگ دانایی و روشنایی گام برداشت و سرانجام هدف ترور ناجوانمردانه دشمنان شب پرست وایادی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل قرار گرفت و براستی چه رسوا است ترور علم و آگاهی.
دشمنان این مرز پرگهر بدانند که خون شهید فخری زاده و دیگر دانشمندان شهید عرصه دانایی، نهال علم و بالندگی را سیراب نموده و جوانان برومند ایران زمین همه محسن فخری زاده هستند و با توکل و استعانت از خداوند متعال نام پاک ایران وایرانی همواره بر تارک آسمان پیشرفت و تعالی خواهد درخشید و این همان سرنوشت محتومی است که رسول خوبی ها وعده آن را داده است.
پیامبر رحمت (صل الله علیه و آله و سلم): «اگر علم در ثریا باشد مردمانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد».
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت خالصانه بسیجیان گرانقدر و پیشگام در عرصه‌های مختلف بویژه در حوزه علم و فناوری، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک عرض می نمایم.
دکتر ابراهیم محمدی منش
رئیس دانشگاه ملایر