جمعه 31 فروردین 1403   09:22:20
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1401/4/1 چهارشنبه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید برگزار شد
مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، هیأت رئیسه و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار شد.
فرماندار ویژه شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید،  به شرایط جدید سیاسی نظامی منطقه اشاره کرد و افزود: نظام سلطه هم اکنون نظامی انفعالی است در حالیکه کشور ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی نه تنها در خاور میانه، بلکه در دنیا تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: اکنون همه ما موظف به دفاع و اعتلای اقتدار کشور هستیم و هم اکنون خط مقدم حراست از این مهم، معیشت و رفاه مردم است همانگونه که در دوران دفاع مقدس خط مقدم در چزابه و طلائیه و ... بوده است.
در ادامه جلسه دکتر محمدی منش با اشاره به وضعیت حساس کنونی گفت: تلاش بر این است در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمتگزار، دانشگاه در مسیرارتباط علم با صنعت به کمک تولید ثروت، معیشت و رفع مشکلات رفاهی مردم گام بردارد.
حجت الاسلام عباسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر قراباغی مسئول بسیج اساتید دانشگاه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و روز بسیج اساتید، در سخنانی روحیه جهادی و بسیجی را در توسعه، تعالی و مدیریت کشور تاثیرگذار و پیش برنده دانستند.

در پایان مراسم نیز جلسه هیات رئیسه با حضور و سخنرانی مهندس اسماعیلی تشکیل گردید.