چهارشنبه 29 فروردین 1403   01:51:11
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر


1401/3/31 سه‌شنبه مراسم تکریم و معارفه دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه ملایر برگزار شد.
مراسم تکریم دکتر افتخاری دبیر سابق و معارفه دکتر آتله خانی دبیر جدید هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه ملایر برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر افتخاری گزارشی از عملکرد دفتر هم اندیشی در دوره گذشته ارائه نمود و گفت: در زمان همه گیری ویروس کرونا، دوره های دانش افزایی از جمله اندیشه سیاسی بصورت مجازی برگزار گردید. وی همچنین بر استفاده از ظرفیت های همکاران هیات علمی و فراهم آوردن زمینه تعامل بین ایشان در موضوعات مختلف تاکید کرد.
دکتر آتله خانی دبیر هم اندیشی اساتید ضمن تقدیر از زحمات دکتر افتخاری ابراز امیدواری نمود با با دعای خیر بتوانیم قدمی در اعتلای این رسالت برداریم
در ادامه دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه  ضمن تشکر از دکتر افتخاری که از سال ۸۷ در حوزه های مختلف با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همکاری کردند، گفت: کار کردن در عرصه دفتر هم اندیشی بسیار ارزشمند و فعالیت ها در این حوزه خالصانه است و قابل قیاس با دیگر مسئولیت ها نیست. وی همچنین از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به سبب ایجاد شرایط همکاری هیآت علمی با این ارگان تقدیر نمود و با اشاره به رعایت منویات رهبر در مجرای دفتر هم اندیشی دانشگاه گفت: مدیریت و ایجاد فضای فرهنگی و اعتلای آن وظیفه دفتر هم اندیشی است و  استفاده از ظرفیت ها و همکاری حوزه معاونت فرهنگی و مجموعه بسیج اساتید، بسیار مثبت و موثر است.
در پایان مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از حضور عزیزان در این مراسم قدردانی نمود و با قرائت حدیثی از امام صادق علیه السلام گفت: اگر شکر گزار باشید خداوند برکت و زیادی به شما می دهد. وی همچنین از دبیران کنونی و گذشته دفتر هم اندیشی اساتید تشکر و قدردانی کرد و گفت: دلخوش نبودن به این پستها نشان دهنده اخلاق، منش و تربیت اسلامی شخص است.
وی در پایان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) خطاب به اساتید گفتند که همت را بر تربیت جوان انقلابی بگذارید و با اشاره به تعبیر دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از بیانات رهبری گفت: فرمانده فرمان داده و ما باید تمکین کنیم.