جمعه 10 فروردین 1403   15:30:38
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1401/1/11 پنجشنبه در راستای حضوری شدن آموزش دانشگاه صورت گرفت: جلسه هم اندیشی و تبادل نظر ریاست دانشگاه با اعضای هیئت علمی
دکتر محمدی منش ریاست دانشگاه ملایر روز چهارشنبه 10 فروردین ماه در نشستی که به‌صورت وبینار برگزار گردد به تشریح اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه ملایر در خصوص حضوری شدن آموزش پرداخت.
در ابتدای این جلسه ریاست دانشگاه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین بر لزوم ایفای نقش دانشگاهیان در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب تاکید نمود.
وی در ادامه هدف از تشکیل این نشست را تبادل نظر و هم افزایی جهت بهبود فرایندهای حضوری شدن دانشگاه عنوان نمود و به تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا پرداخت. ایشان ضمن تاکید بر آموزش حضوری از روز ۱۴ فروردین به اعضای هیئت علمی دانشگاه توصیه نمود با توجه به اینکه در حال عبور از شرایط غیر عادی به شرایط عادی هستیم لازم است انعطاف هایی صورت  گیرد تا این بازه گذار سپری گردد و حتی المقدور سعی شود با پرهیز از سخت گیری های بیش از حد زمینه را برای آرامش روحی و روانی دانشجویان مهیا ساخت.
ریاست دانشگاه در ادامه افزود خوشبختانه با توجه به انجام پیش‌بینی‌های لازم از اواخر سال گذشته، فعالیت های مربوط به فرایند حضوری شدن دانشگاه آغاز گردید و از این لحاظ از سایر دانشگاه های کشور در وضعیت مطلوب‌تری قرار داریم و با تلاش و کوشش شبانه روزی حوزه‌های مختلف دانشگاه در ایام تعطیلات عید نوروز،بسترهای لازم برای حضور دانشجویان مانند خوابگاه،سرویس های دانشجویی،تغذیه و... برنامه ریزی شده است.
در ادامه این نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه  به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در در این زمینه پرداختند و پیشنهادهایی برای بهبود روند ها و فرآیندها ارائه نمودند.