پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   18:30:24
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر

1400/12/25 چهارشنبه دیدار سرپرست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با فرماندار ویژه شهرستان ملایر
سرپرست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه روز چهارشنبه 25 اسفند با حضور در دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه ملایر ضمن تبریک انتصاب آقای اسماعیلی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، برای ایشان در پیشبرد اهداف انقلابی و پیشرفت همه جانبه شهرستان آرزوی بهروزی و موفقیت نمود. وی در ادامه با بیان بررسی ها و برنامه ریزی های انجام شده به منظور بازگشایی دانشگاه در آغاز سال ۱۴۰۱ ، از جدیت و پیگیری مجموعه دانشگاه ملایر برای تحقق این امر سخن گفت و از ایشان خواست جلسه ویژه ای جهت بررسی ابعاد فرآیند حضوری شدن دانشگاه در سطح شهرستان تشکیل گردد. وی همچنین بر ضرورت تعامل دانشگاه با بخش های مختلف جامعه و کاربردی نمودن آموزش تاکید کرد.
فرماندار شهرستان ضمن تبریک انتصاب دکتر محمدی منش به سمت سرپرست دانشگاه و آرزوی موفقیت برای ایشان، مجموعه دانشگاه ‌ملایر را پیشران توسعه شهرستان قلمداد نمود و ابراز امیدواری کرد که با تشکیل هسته های اندیشه ورز با حضور اساتید، گامی در جهت توسعه شهرستان ملایر و حل مسائل و مشکلات فراروی بخش های مختلف مانند صنعت کشاورزی و صنایع دستی برداشته شود.