جمعه 31 فروردین 1403   11:34:12
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر

1400/11/11 دوشنبه دیدار سرپرست جدید دانشگاه ملایر با امام جمعه شهرستان ملایر
در آستانه دهه مبارک فجر سرپرست دانشگاه ملایر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ملایر با حجت الاسلام برقراری دیدار و با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد. حجت‌ الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان ملایر در این دیدار انتصاب دکتر محمدی منش به ریاست دانشگاه ملایر را تبریک گفت و ابراز امیداوری کرد؛ با حضور نیروهای انقلابی دانشگاه در دوره جدید مدیریت، با استعانت از خداوند متعال، تکیه بر روحیه انقلابی، شرح صدر و تلاش مستمر پیشرفت و ارتقای بیش از پیش دانشگاه ملایر را شاهد باشیم. حجت الاسلام برقراری با تاکید بر ضرورت ارتباط مستقیم با دانشگاهیان اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان گفت: تلاش کنید در این دوران با دلسوزی و صبوری مشکلات مردم را حل و محبت آنها را به انقلاب اسلامی و اسلام افزایش دهید. امام جمعه شهرستان ملایر همچنین از زحمات و تلاش های دکتر سایوند رئیس سابق دانشگاه تقدیر و تشکر کردند و ایشان را مسئولی پرتلاش و پیگیر در رفع مشکلات دانشجویان معرفی کرد.
دکتر محمدی منش سرپرست جدید دانشگاه در این دیدار از حمایت های امام جمعه شهرستان تقدیر و تشکر کرد و بر ضرورت همراهی و همدلی مدیران با مسئولان شهرستان تاکید کرد. دکتر محمدی منش همچنین دانشگاه را یک مرکز ملی و بین المللی معرفی کرد و بیان داشت که باید نگاه به دانشگاه حداقل ملی باشد تا بتواند منجر به خدمات ارزنده علمی و پژوهشی به کشور شود.
حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و آقای فارسی مدیر حراست دانشگاه در این دیدار سرپرست دانشگاه را همراهی کردند.