پنجشنبه 9 فروردین 1403   23:13:41
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر





1400/6/30 سه‌شنبه نشست تخصصی نماینده محترم مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی و کارگروه بازنگری قوانین و مقررات حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست
نشست تخصصی حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه، نماینده محترم مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی و کارگروه بازنگری قوانین و مقررات حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز سه شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ در سالن جلسات شهید سلیمانی دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه دکتر سایوند رئیس دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از دکتر آزادیخواه برای حضور در دانشگاه، به اهمیت این نشست تخصصی برای بازبینی و بررسی جزییات موجود در آیین نامه ها، قوانین و مقررات حوزه کشاورزی پرداخت و از همه اعضای محترم هیات علمی برای ارایه مشورت و بیان نقطه نظراتشان سپاسگزاری نمود. در ادامه دکتر نوری دبیر کارگروه مذکور ضمن ارایه خلاصه ای از جلسات گذشته  نکاتی را در خصوص دلایل و چرایی تشکیل این کارگروه و توقع متقابل کمسیون کشاورزی، آب و  منابع طبیعی مجلس و مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها نمود.
ایشان چالش های ۱۶ گانه موجود در حوزه کشاورزی را برشمرد و از اهمیت نفوذ دانش در هوشمند سازی کشاورزی و ارتقا بهره وری و توجه به شفافیت سرمایه گزاری و لزوم حمایت در برنامه هفتم توسعه صحبت کردند.  در ادامه این نشست صمیمانه تعدادی از اساتید و اعضای کارگروه به بیان نقطه نظرات تخصصی خود در این حوزه پرداختند.
در پایان جلسه حجت الاسلام آزادیخواه با تشکر از تشکیل این جلسه آن را ضرورتی برای ارتباط بیش تر بین کمسیون های تخصصی و دانشگاه ها دانست. ایشان از این کارگروه تخصصی خواستند با توجه به اهمیت برنامه هفتم توسعه، اعضای محترم ،موارد مورد نظرشان را در تغییرات احتمالی قوانین  و بهبود آیین نامه ها ارایه نمایند.