پنجشنبه 9 فروردین 1403   23:55:27
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1399/6/3 دوشنبه دانشگاه ملایر دومین دانشگاه کشور در برگزاری مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانش آموختگان به صورت مجازی
جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه ملایر در سال 99  با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت مجازی برگزار گردید. این جشن قرار بود همانند سال های گذشته در اردیبهشت ماه برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونایی کشور برگزار نشد. با توجه به علاقه و تماس بسیاری از دانشجویان برای ثبت این لحظات خاطره انگیز در قاب تصویر، با تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه این جشن در دانشگاه ملایر بعنوان دومین دانشگاه برگزار کننده مراسم جشن دانش آموختگی در کشور به صورت مجازی و با حضور رئیس دانشگاه، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون آموزشی و تحصیلات تحمیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیریت فرهنگی و اجتماعی و نیز تعداد محدودی از دانشجویان با پوشیدن لباس فارغ‌التحصیلی به صورت نمادین در تالار آمفی علوم پایه از ساعت ۹.۳۰ الی 11 صبح برگزار گردید. در این جشن مجازی ۱۵۰ نفر  دانش آموخته دانشگاه ثبت نام کرده اند که بعد از انجام ویرایش و مراحل تدوین، نسخه نهایی فیلم آن در اواخر شهریورماه ۹۹ در آپارات، صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی و سامانه آموزش مجازی پخش خواهد شد.
هم چنین تقدیر نامه و تندیس فارغ‌التحصیلی بصورت فیزیکی از هفته سوم شهریورماه قابل دریافت است .
در پایان ضمن سپاس از زحمات همه مسئولین دانشگاه، دانشکده ها، گروه ها و اساتید و همه دانشگاهیان در طول سال های تحصیل این آینده سازان و جوانان، از زحمات تیم اجرایی برگزار کننده که در این شرایط و با رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم را برگزار کردند، تقدیر و تشکر می‌گردد.
امید است‌که جشن دانش اموختگی سال ۱۴۰۰ بصورت حضوری و در کنار عزیزان دانش آموخته، اساتید و دانشگاهیان در فضایی سلامت و شاد برگزار گردد.  انشاءالله.
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر