سه‌شنبه 28 فروردین 1403   19:09:33
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر





1400/11/12 سه‌شنبه مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه ملایر برگزار شد روز سه شنبه 12 بهمن ماه 1400 مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه محترم شهرستان و دانشگاهیان دانشگاه ملایر برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام برقراری طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت و این انقلاب را الگویی برای تغییر و تحولات دنیا برشمرد.
وی با اشاره به آیه شریفه (جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا)، دهه فجر و انقلاب بزرگ اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را آغاز عزت و سربلندی جهان اسلام و شروع افول و تضعیف قدرت های استکباری دانست و بیان کرد: این وعده الهی است که با آمدن حق، باطل از بین خواهد رفت.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز به فضل الهی و هدایت مقام معظم رهبری به عنوان رهبری مقتدر و اصلح، این نظام راه خود را ادامه خواهد داد و هر روز به سوی پیشرفت بیشتر حرکت خواهد نمود.
در ادامه مراسم دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه یاد و راه امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری راه حاج قاسم یک مکتب متعالی و بر دو محور صدق و اخلاص است و وظیفه ما زنده نگه داشتن و ادامه این مکتب است.
وی همچنین حرکت از انسان محوری به سمت خدا محوری را اصلی ترین راه موفقیت و سربلندی عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد با تکیه بر همین اصول در راه تعالی و پیشرفت بیشتر قدم برداریم.
در پایان مراسم دکتر هدایتی مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی برنامه های قرآنی و فرهنگی ویژه دهه مبارک فجر را تشریح کرد و در ادامه نیز از پوستر های همایش قرآن، فردای انقلاب و توسعه علمی و طرح قرآنی"بر بال فرشتگان" با هدف حفظ آیات قرآنی رونمایی شد.
نسخه قابل چاپ