جمعه 10 فروردین 1403   01:09:05
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر

1400/3/24 دوشنبه همایش ملی تصمیم من و انتخابات برگزار گردید.
معاونت فرهنگی دانشگاه ملایر اولین کنفرانس ملی " تصمیم من و انتخابات " را با رویکرد اهمیت راهبردی بودن نگاه مردم و جامعه دانشگاهی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کشور، در روز چهارشنبه ۱۴ خرداد و در محیط مجازی برگزار نمود.
 قابل ذکر است که ۶۳ مقاله از دانشگاه های مختلف به ویژه دانشگاه های منطقه چهار به دبیرخانه همایش رسید، که تعداد ۴۳ عدد از آن ها پس از داوری انتخاب گردید.
لازم به ذکر است با توجه به لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور، با نشاط، رقابتی و با مشارکت حداکثری، برای برگزاری این همایش از همه دانشگاهیان، محققین و صاحب نظران برای شرکت در این همایش ملی دعوت گردیده بود که مقالات و آثار خود را در سه بخش 
۱. دانشجویی
۲.اساتید
۳. محققین و اصحاب رسانه
ارایه نمایند.

محورهای همایش:
۱ . جریان شناسی انتخابات 
۲.انتخابات فراتر از یک انتخاب 
۳. احزاب، جریان های سیاسی و قانون مداری
۴. کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی، از شعار تا واقعیت
 ۵. فضای مجازی و انتخابات
۶. انتخابات و رای اولی ها
۷. مشارکت ملی و انتخابات
۸. برجام و انتخابات
۹.فرهنگ و اخلاق انتخاباتی
۱۰. انتخابات، فرصت و تهدیدها
۱۱. انتخابات و دانشگاه

در حاشیه این کنفرانس که به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید، مسابقات فرهنگی و هنری ذیل هم برنامه ریزی شد.
۱. عکس های موبایلی در موضوع انتخابات
۲. دل نوشته های کوتاه انتخاباتی
۳. اشعار با موضوع انتخابات و حضور مردم
۴.کاریکاتور و کاریکلماتور
در آغاز این همایش بعد از خوش آمد گویی مسوول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر، دکتر عباسی به حضار در جلسه و مدعوین، حاج آقای برقراری امام جمعه محترم شهرستان ملایر در موضوع اهمیت انتخابات دقایقی را ایراد سخن فرمودند. سپس حاج آقای آزادیخواه نماینده محترم شهرستان ملایر از اهمیت موضوع شرکت حداکثری در انتخابات و محورهای همایش صحبت کردند. دکتر قرا باغی، مسوول محترم بسیج اساتید، دکتر نوری ، معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر، آقای مرادی فرمانده محترم بسیج دانشجویی ، آقای زارع دبیر محترم تشکل جامعه اسلامی هم دقایقی در خصوص موضوع انتخابات نظرات خود را مطرح کردند. در پایان دکتر سایوند ریاست محترم دانشگاه ملایر با جمع بندی مطالب ارایه شده از شرکت کنندگان در این همایش و برگزار کنندگان آن قدردانی نمودند.    
نسخه قابل چاپ