جمعه 10 فروردین 1403   01:30:24
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1400/1/22 یکشنبه کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی ویژه دانشجویان دانشگاه ملایر برگزار می شود.
کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه ملایر با هدف مهارت افزایی و ارتقای سطح کیفی نشریات دانشگاه و همچنین براساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اجرای دستورالعمل ناظر بر فعالیت های نشریات دانشگاهی، در این دانشگاه برگزار می شود.
موضوع کارگاه:
- یادگیری مهارت ها و قالب های رسانه
- آشنایی با معیارهای داوری جشنواره های نشریات دانشجویی کشور
این دوره با تدریس استاد امیرهوشنگ قلندری داور جشنواره های نشریات دانشجویی کشور، نویسنده کتاب های روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی و مدرس دوره های آموزشی در دانشگاه های مختلف برگزار می شود.
زمان برگزاری کارگاه  روز چهارشنبه ، پنج شنبه ، جمعه  2،1و 3 اردیبهشت ماه 1400 از ساعت ۱4 تا ۱8 می باشد.
ثبت‌ نام در کارگاه با مراجعه به سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی به آدرس https://malayeru.ac.ir/farhangi/reg امکان‌پذیر است.
این کارگاه به‌صورت مجازی دربستر ادوبی کانکت برگزار که لینک وبینار برای شرکت کنندگان پیامک می‌شود و برای شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی صادر خواهد شد.
شایان ذکر است؛ مطابق ماده ۱۵ دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر نشریات دانشجویی، انتشار نخستین نسخه نشریه بعد از اخذ مجوز منوط به شرکت در دوره‌های آموزشی نشریات است.
شرکت برای  مدیران مسئول، سردبیران، اعضاء هیئت تحریریه، اعضاء کانون‌های فرهنگی، انجمن های علمی و  دیگر دانشجویان متقاضی مجوز نشریه الزامی است.
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر
نسخه قابل چاپ