جمعه 10 فروردین 1403   02:13:25
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1399/7/13 یکشنبه دعوت از دانشجویان علاقه مند برای عرضه و فروش تولیدات خود در فروشگاه مجازی در سطح کشور (طرح چرتکه 2 )
پیرو اطلاعیه قبلی معاونت فرهنگی در تاریخ 31 شهریور 99 در خصوص طرح عرضه و فروش تولیدات دانشجویی در طرح چرتکه 2 و استقبال خوب دانشجویان علاقه مند و فعالان علمی، هنری و فرهنگی از این طرح، معاونت فرهنگی دانشگاه ملایر اقدام به برگزاری جشنواره ای از این محصولات در قالب فروشگاه مجازی نموده است تا دانشجویان بتوانند کالاهای خود را در این جشنواره به فروش برسانند. با توجه به ایجاد اولین وب سایت فروشگاهی دانشجویان (طرح چرتکه 2) و لزوم ایجاد بستر آنلاین فروش محصولات،  تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ملایر و دانشگاه شیراز به عنوان نماینده معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص برگزاری نمایشگاه مجازی فروش محصولات دانشگاهی در سطح کشور منعقد گردید.
 از جمله ویژگی های بارز این نمایشگاه، ایجاد یک زیست بوم نوآورانه و فناورانه برای دانشجویان  است که امکان کسب درآمد و ارزیابی کیفیت محصولات را به خود دانشجویان می دهد. از اهداف اصلی این فروشگاه اینترنتی تقویت وضعیت اقتصادی دانشجویان، ایجاد فرصت های شغلی و کارآفرینی، بازاریابی و فروش محصولات ، جذب سرمایه گذار و شکوفایی ایده های تولیدی است. بدیهی است ملایر به عنوان شهر جهانی انگور و شهر جهانی مبل و منبت همه ظرفیت های لازم برای تولیدات غذایی و هنر سنتی خود را در این خصوص داراست.
با توجه به این که مطابق تفاهم نامه مذکور،آغاز فرآیند بارگذاری و ثبت محصولات و تولیدات دانشجویی در سایت جشنواره از 8 آبان لغایت 14 آبان 99 است و مدت جشنواره از 15 آبان  لغایت 28 آبان 99 به طول می انجامد، از کلیه علاقه مندان دعوت می گردد حداکثر تا روز 20 مهر 99، محصولات هنری، علمی، فنی، ادبی و مذهبی خود را با هماهنگی و مشورت مدیریت فرهنگی دانشگاه و کارشناس کانونها، آقای میثم خانجان آماده نمایش و فروش در جشنواره نمایند و تصویر و توضیحات لازم برای کالای خود را در لینک ذیل بارگذاری نمایند.
سامانه ثبت نام 

 
فايلها
chortke.mp4 10.23 MB
نسخه قابل چاپ