چهارشنبه 17 خرداد 1402   19:32:41
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار و اطلاعیه های آموزش
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت رشته های مختلف دوره کارشناسی سال 1401 دانشگاه ملایر (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی)
 ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند فرآیند ثبت نام در این دانشگاه از روز یکشنبه 23 بهمن ماه لغایت 24 بهمن ماه 1401 از ساعت 8:30 الی13:00 به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه ملایر اداره کل امور آموزشی واحد ثبت نام و پذیرش انجام خواهد شد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارشناسی
توجه: لازم است دانشجویان مدارک تحصیلی خود را با توجه به وضعیت تحصیلی که در زیر آمده تهیه نمایند:
- نظام آموزشی 6-3-3:
اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه و دو نسخه تصویر آن
اصل کارنامه تحصیلی یا ریزنمرات(سوابق آموزشی) سه سال آخر دبیرستان
 - نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی :
اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی و دو نسخه تصویر آن
اصل مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه و دو نسخه تصویر آن
اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم و یک نسخه تصویر آن

اصل کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دوره پیش دانشگاهی
اصل کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دیپلم متوسطه
-
 نظام قدیم آموزش متوسطه:
اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا شش ساله دبیرستان و یا هنرستان و دو نسخه تصویر آن
گواهی تحصیلی سال ماقبل و 2 سال ماقبل دیپلم

اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم
-
دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی

اصل فرم انصراف از تحصیل با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت های فوق
 - دارندگان مدرک کاردانی و معادل کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی:
اصل و یا گواهی موقت مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

- دارندگان مدرک معادل کاردانی دانشگاه ها و موسسات:
اصل مدرک و یا گواهی دانش آموختگی در دوره معادل و دو نسخه تصویر آن
با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت های فوق
- دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته (آموزشکده های فنی حرفه ا ی ، دانشگاه جامع علمی-کاربردی یا دانشگاه آزاد اسلامی)
اصل مدرک و یا گواهی موقت مدرک کاردانی پیوسته
اصل یا گواهی سال اول،دوم،سوم دبیرستان یا هنرستان

- دارندگان مدرک حوزوی:
اصل و دو نسخه تصویر مدرک حوزوی
ارائه موافقت نامه بدون قید و شرط مدیریت حوزه های علمیه
-
 4 قطعه عکس پرسنلی 4*3 با زمینه سفید (پشت نویس شده) تهیه شده در سال جاری
-
 تصویر شناسنامه (تمام صفحات ،دونسخه)
-
تصویر کارت ملی (پشت و رو، دونسخه)
-
پرسشنامه عمومی: (بعد از ورود به سامانه ثبت نام دریافت نمایید.)

- فرم شماره 1: فارغ التحصیلان و یا دانشجویان فعلی یا انصرافی( برای کلیه پذیرفته شدگان)
-فرم شماره 2: پذیرفته شدگان دارای تناقض در نمرات دروس سوابق تحصیلی دیپلم( افراد واجد شرایط)
-فرم شماره3: پذیرفته شدگان دارای تناقض در نمرات دروس سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی (افراد واجد شرایط)
- فرم شماره 4: پذیرفته شدگان منطقه یک، رزمندگان و ایثارگران
 -فرم شماره 5 : پذیرفته شدگان سهمیه مناطق 2و3 ،

توجه: افراد با توجه به سهمیه ثبت نامی یکی از فرم های شماره 4 یا 5 را تحویل نمایند.
-فرم شماره 7: پذیرفته شدگان دارای تناقض در معدل کتبی نهایی و معدل کل مربوط به دیپلمه های فنی و حرفه ای (فقط پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی)
-فرم شماره 9: پذیرفته شدگان سهمیه استان های محروم
- فرم شماره 10: پذیرفته شدگان مرد دارای مدرک کاردانی
- فرم شماره 11: ویژه فرهنگیانی که تعهد خدمت ندارند
- فرم شماره 12: فرم معرفی دانشجویان کارمند برای ادامه تحصیل
 -فرم فرهنگیان: ویژه متعهدین خدمت آموزش و پرورش (از اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود دریافت نمایند.)
توجه مهم: ارسال کد رهگیری دریافتی از سامانه تاییدیه مدارک https://emt.medu.ir، الزامی می‌باشد .
-
 مدرک نظام وظیفه (برای آقایان):
* دارندگان کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، درزمان ثبت نام، تصویرکارت مربوطه را جهت ارائه به همراه داشته باشند.

* پذیرفته شدگانی که فاقد کارت می باشند( اعم از افرادی که دارای معافیت تحصیلی دانش آموزی می باشند، دانشجویان انصرافی یا سربازان حین خدمت) لازم است با همراه داشتن پرینت قبولی از سایت سازمان سنجش به سامانه https://sakha.epolice.ir/ و یا یکی از دفاتر پلیس+10 شهر خود مراجعه نموده و پس از ثبت درخواست معافیت تحصیلی، پرینت برگه تایید اولیه شرایط مشمول را در سامانه ثبت نام بارگذاری نموده و سپس همراه مدارک ارسال نمایند.
 لازم است وضعیت نظام وظیفه در زمان ثبت نام مشخص شده باشد.     
* دانشجویانی که دیپلمه فنی حرفه‌ای(نظام قدیم) هستند و دارای مدرک کاردانی می باشند، قبل از هر اقدامی جهت بررسی دقیق تر با واحد پذیرش‌، ثبت نام و نظام وظیفه دانشگاه(سرکارخانم عبدلی 08132456512) هماهنگ نمایند.
نکته مهم: قابل توجه دانشجویان قبولی اولیه(مهرماه 1401) که دردانشگاه دیگرمشغول تحصیل بوده و یا انصراف داده‌اند که اصل مدارک تحصیلی آنها درآن دانشگاه می باشد لازم است تصویر مدارک مربوطه را هنگام ثبت نام به همراه خود داشته باشند.
  • واریز مبلغ 1500000ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان ) جهت صدور کارت دانشجویی ( بیمه‌ 37500 تومان، شارژ اولیه تغذیه 70000 تومان ، و هزینه صدور کارت 42500 تومان) به شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه 323071565115001146252937806020 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر(لطفاً اصل فیش را همراه خود در زمان تحویل مدارک داشته باشید).
  • کلیه پذیرفته شدگان دوره شبانه به صورت علی الحساب مبلغ 9000000 ریال (نهصد هزار تومان) به شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه 323071565115001146252937806020 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر واریز نمایند.( لطفاً اصل فیش را همراه خود در زمان تحویل مدارک داشته باشید).
  • به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی با آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و ابتدا نوع نظام آموزشی خود را مشخص و سپس با انتخاب گزینه سوابق تحصیلی، ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی های محل های تحصیل دوره دوم متوسطه به دانشگاه ملایر را درخواست نمایند و پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری که در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت را چاپ و در زمان ثبت نام به دانشگاه تحویل نمایند.
  • به سامانه کارنامه سلامت به آدرس http://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه و فرمهای لازم را تکمیل و در انتها، کد رهگیری را چاپ و در زمان ثبت نام به دانشگاه تحویل نمایند. (تاکید می گردد فرم مذکور توسط شخص دانشجو تکمیل گردد).

قابل توجه متقاضیان خوابگاه
پذیرفته شدگان، در صورت درخواست خوابگاه باید در زمان ثبت نام به اداره خوابگاهها مراجعه نمایند.

 قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر ( فقط برای دانشجویان شاهد و ایثارگر )
- دانشجویان شاهد وایثارگر (فرزندان و همسر شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر همسر و فرزندان آنها، آزادگان همسر و فرزندان آنها) معاف از شهریه تحصیلی و بهره مند از تسهیلات آموزشی هستند.
- دانشجویان شاهد وایثارگر (جانباز با حداقل 15 درصد جانبازی و 3 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه) شامل تسهیلات آموزشی می باشند.
مدارک لازم :
- تکمیل فرم های ثبت نام - دریافت نامه از بنیاد شهید شهرستان ملایر
- کپی شناسنامه و کارت ملی
- یک قطعه عکس
- کپی کارت دانشجویی و اصل آن که دارای تاریخ اعتبار باشد.

-
 مدارک خواسته شده را همراه با مدارک ثبت نامی پست نمایند.
توضیحات:
در صورت هرگونه سوال (بجز امور خوابگاه ها) می‌توانید در روزهای ثبت نام با شماره 08132456512 سرکار خانم عبدلی از ساعت 8 صبح الی 14 در مدت زمان ثبت نام هماهنگ نمایید.

سوالات مربوطه به اداره خوابگاه را می توانید در ساعات اداری 8 الی 14 با شماره 08132456510 سرکار خانم چوبین پیگیری نمائید.
کمیته ثبت نام 1401