پنجشنبه 9 فروردین 1403   15:24:44
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار
موراد مهم در خصوص راه اندازي سامانه بوستان و تکميل اطلاعات دانشجويي – ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ملاير  موارد زير را در خصوص راه اندازي سامانه بوستان و تکميل اطلاعات دانشجويي به استحضار مي رسانيم:
- با توجه به راه اندازي سامانه بوستان مربوط به فعاليتهاي حوزه دانشجويي، لازم است این دانشجويان از تاريخ پنجشنبه ۲۷ آبان ماه لغايت  جمعه ۵ آذر ماه ۱۴۰۰  نسبت به کامل کردن پروفايل خود و وارد کردن اطلاعات لازم اقدام نمايند.
- لازم به ذکر است از اين پس، اختصاص خوابگاه  در تمام مقاطع به متقاضيان، فقط بر اساس اطلاعات دانشجو در سامانه بوستان صورت ميگيرد. بنابر اين دانشجويان عزيز هر چه سريعتر نسبت به کامل کردن اطلاعات خود اقدام نمايند.
- فايل راهنماي تکميل اطلاعات، در سامانه بوستان در قسمت راهنماي نرم ‌افزار قرار داده شده است که دانشجويان مي‌توانند مراحل مختلف و سوالات احتمالي خود را در آن پيگيري کنند.
- پس از تکميل مراحل مختلف، شماره اي با نام کد پيگيري ثبت نام در سامانه بوستان براي دانشجو صادر مي شود که به منزله تکميل درست اطلاعات است.
- دانشجويان مي‌توانند پس از کامل کردن اطلاعات خود، درخواست اسکان در خوابگاه هاي دولتي دانشگاه را در سامانه بوستان ثبت کنند.
- لازم به ذکر است اين درخواست، صرفا به عنوان پيش ثبت نام محسوب ميشود و جهت برآورد تعداد متقاضيان اسکان در خوابگاه خواهد بود و به منزله اختصاص خوابگاه به دانشجويان نمي‌باشد.
- پس از اعلام بازگشايي دانشگاه‌ها از سوي وزارت علوم، تخصيص خوابگاه بر اساس ضوابط و امتيازبندي و صرفا به دانشجوياني که در سامانه بوستان درخواست خود را ثبت کرده‌اند، انجام مي پذيرد.
 قابل ذکر است اسکان در خوابگاه ها وابسته به وضعيت شيوع کرونا و اعلام ستاد ملي مقابله با کرونا مي باشد.
- آدرس سامانه بوستان: https://boostan.malayeru.ac.ir
نام کاربري : شماره دانشجويي
رمز عبور: کد ملي ( در صورت شروع کد ملي با رقم صفر، کد ملي را با شروع از رقم غير صفر وارد کنيد)(صفرهاي اول کد ملي ثبت نگردد)
 دانشجویان ورودی سال‌های قبل که قبل از این موفق به ثبت‌نام نشده‌اند یا نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند، در این بازه زمانی میتوانند به سامانه بوستان  وارد شوند و اطلاعات خود را ثبت نمایند.
لازم به ذکر است این آخرین مهلت پیش ثبت‌نام اسکان در خوابگاه می‌باشد.
- در صورت داشتن هر گونه سوال، در ساعات اداري با خانم چوبين به شماره 081- 32456510 تماس حاصل فرماييد.
معاونت دانشجويي - اداره خوابگاهها دانشگاه ملاير