شنبه 1 اردیبهشت 1403   05:25:36
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار
قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه ورودی سال 99 و قبل از آن
با توجه به درخواست مکرر دانشجویان، تمکیل اطلاعات دانشجویی در سامانه بوستان و پیش ثبت نام اسکان در خوابگاه تا تاریخ 30 مهرماه تمدید شد.
ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان محترم دانشگاه ملایر و آرزوی تندرستی برای آنها، موارد زیر را در خصوص راه اندازی سامانه بوستان و تکمیل اطلاعات دانشجویی به اطلاع عموم دانشجویان می رسانیم:

- با توجه به راه اندازی سامانه بوستان مربوط به فعالیتهای حوزه دانشجویی، لازم است دانشجویان از تاریخ 6 لغایت20 مهرماه نسبت به کامل کردن پروفایل خود و وارد کردن اطلاعات لازم اقدام نمایند.
- لازم به ذکر است از این پس، اختصاص خوابگاه به متقاضیان فقط بر اساس اطلاعات دانشجو در سامانه بوستان صورت میگیرد. بنابر این دانشجویان عزیز هر چه سریعتر نسبت به کامل کردن اطلاعات خود اقدام نمایند.
- فایل راهنمای تکمیل اطلاعات، در سامانه بوستان در قسمت راهنمای نرم ‌افزار قرار داده شده است که دانشجویان می‌توانند مراحل مختلف و سوالات احتمالی خود را در آن پیگیری کنند.
- پس از تکمیل مراحل مختلف، شماره ای با نام کد پیگیری ثبت نام در سامانه بوستان برای دانشجو صادر می شود که به منزله تکمیل درست اطلاعات است.
- دانشجویان می‌توانند پس از کامل کردن اطلاعات خود، درخواست اسکان در خوابگاه های دولتی دانشگاه را در سامانه بوستان ثبت کنند.
-
لازم به ذکر است این درخواست، صرفا به عنوان پیش ثبت نام محسوب میشود و جهت برآورد تعداد متقاضیان اسکان در خوابگاه خواهد بود و به منزله اختصاص خوابگاه به دانشجویان نمی‌باشد

- پس از اعلام بازگشایی دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم، تخصیص خوابگاه بر اساس ضوابط و امتیازبندی و صرفا به دانشجویانی که در سامانه بوستان درخواست خود را ثبت کرده‌اند، انجام می پذیرد.
 قابل ذکر است اسکان در خوابگاه ها وابسته به وضعیت شیوع کرونا و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا می باشد.
- آدرس سامانه بوستانhttps://boostan.malayeru.ac.ir
نام کاربری : شماره دانشجویی
رمز عبور: کد ملی ( در صورت شروع کد ملی با رقم صفر، کد ملی را با شروع از رقم غیر صفر وارد کنید)(صفرهای اول کد ملی ثبت نگردد)
- در صورت داشتن هر گونه سوال، در ساعات اداری با خانم چوبین به شماره 081- 32456510 تماس حاصل فرمایید.
معاونت دانشجویی - اداره خوابگاهها دانشگاه ملایر