اخبار و اطلاعیه های دفتر فنی و طرح های عمرانی
در پی بازدید ریاست دانشگاه ملایر صورت گرفت: افزایش شتاب روند اجرایی تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه ملایر

دکتر بهمن امانی، ریاست محترم دانشگاه ملایر روز چهارشنبه مورخ 14/2/1390 به همراه تعدادی از مسئولان از پروژه های عمرانی دانشگاه که در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسد بازدید و بر افزایش سرعت عملیات اجرایی این پروژه ها تاکید نمودند.

در این بازدید روند اجرای پروژه های حرم شهدای گمنام، مسجد مرکزی دانشگاه، ساختمان دانشکده فنی و مهمانسرای اساتید مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس فرپور مدیر طرح های عمرانی دانشگاه در خصوص این پروژه ها گفت: پروژه مسجد دانشگاه ملایر با زیر بنای 1200 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 75% در حال اجرا می باشد که امید است با تامین اعتبارات مورد نیاز در سال جاری به بهره برداری برسد. پروژه مهمانسرای اساتید نیز در 2 بلوک 3 واحده با زیر بنایی در حدود 720 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 55%در حال اجرا می باشد.

پروژه حرم شهدای گمنام با پیشرفت فیزیکی 59%در حال اجرا می باشد. پروژه دانشکده فنی نیز با زیر بنای 3000 متر مربع و در سه طبقه با اسکلت بتنی و با پیشرفت فیزیکی 35% در حال اجرا می باشد که امید است با تخصیص اعتبارات مورد نیاز کلیه پروژه های فوق الذکر در سال جاری به بهره برداری برسد.

 

حرم شهدای گمنام




کاربری: فرهنگی

زیربنا:350 متر مربع

 

 

مسجد مرکزی دانشگاه




کاربری:فرهنگی

زیربنا: 1200متر مربع

  

 

دانشکده فنی




کاربری:آموزشی

زیربنا:3000 متر مربع

 

مهمانسرای اساتید




کاربری: رفاهی

زیربنا:720 متر مربع