اخبار


1400/4/20 یکشنبه تقدیر از انجمن های علمی برتر دانشگاه در آخرین جلسه شورای فرهنگی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰
روز شنبه ۱۹ تیرماه آخرین جلسه شورای فرهنگی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشگاه ملایر با حضور اعضای شورای فرهنگی در سالن جلسات دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر سایوند رئیس دانشگاه و حجت الاسلام عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایراد سخن نمودند.
سپس دکتر نوری معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر هدایتی مدیر فرهنگی دانشگاه به محورهای جلسه به شرح ذیل پرداخته و بحث و تبادل نظر در این خصوص انجام شد.
۱. تقدیر و تشکر از برترین های جشنواره حرکت داخلی(ارایه گزارش جشنواره توسط سرکار خانم دکتر ساریخانی کارشناس انجمن های علمی دانشگاه)
۲. بحث و اطلاع رسانی در خصوص اجرای تفاهم نامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با قاچاق کالا
۳. سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان
۴. اطلاع رسانی در خصوص چهاردهمین جشنواره کارافرینان برتر
۵. بحث و تبادل نظر در خصوص آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱(طرح شهید وزوایی)
۶. معرفی و بازنگری طرح های مدیریت فرهنگی دانشگاه(پنج مورد مندرج در نامه ۱۴-۴-۱۴۰۰ مدیریت فرهنگی دانشگاه)
۷. مصوبات کمسیون فرهنگی(باغ فرهنگ دانشگاه و خانه فرهنگ خوابگاه ها و نیز برنامه های تابستانه)
در این جلسه از اهمیت ارتقا و بهبود مبلمان فرهنگی در فضای خوابگاه های دانشجویی و محیط دانشگاه صحبت گردید و برنامه ریزی های لازم برای ایجاد باغ فرهنگ دفاع مقدس(جنب حرم شهدای گمنام) و باغ فرهنگ هنر و ادبیات ایرانی اسلامی( حدفاصل مسجد دانشگاه و دانشکده ادبیات) انجام شد‌. نصب المان های فرهنگی در پیاده روی فرهنگی دانشکده عمران و معماری با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه و دیوارنگاری های خوابگاه و دانشگاه از دیگر مصوبات این جلسه بود.
در پایان جلسه، با توجه به مشکلات حضور اساتید مشاور و دانشجویان برگزیده انجمن های علمی به واسطه کرونا در شورای فرهنگی، به نمایندگی از همه برگزیدگان جشنواره حرکت درون دانشگاهی، از دکتر افتخاری مشاور انجمن علمی کامپیوتر و آقای توکلی دبیر انجمن علمی مواد تقدیر و تشکر شد و لوح تقدیری به رسم یادبود تقدیم این عزیزان گردید.
لازم به ذکر است بعد از حدود سه ماه از تلاش دوستان انجمن های علمی و بررسی ۲۴۶ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره حرکت داخلی و داوری اساتید و مشاورین انجمن های علمی و همکاران فرهنگی دانشگاه، نتایج جشنواره حرکت ۱۴ دانشگاه به شرح ذیل اعلام گردید.
 انجمن علمی برتر: انجمن علمی شیمی
برترین در نشریات: انجمن علمی روانشناسی
 همچنین انجمن علمی زیست شناسی، انجمن علمی معماری ، انجمن علمی مواد و انجمن علمی کامپیوتر شایسته تقدیر شدند.
در زمینه مسابقات حرکت: انجمن علمی معماری
در زمینه فعالیت خلاقانه: انجمن علمی مواد
 با تشکر از کارشناس انجمن های علمی خانم دکتر ساریخانی، انجمن های علمی شرکت کننده در جشنواره حرکت و دانشجویان توانمند انجمن های علمی، موفقیت های روز افزون برای همه فعالان فرهنگی دانشگاه آرزومندیم.