شنبه 8 اردیبهشت 1403   13:00:36
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اطلاعیه هابيشتر
1402/12/26 شنبه اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های مختلف دوره کارشناسی تکمیل ظرفیت سال 1402 دانشگاه ملایر (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری – بهمن ماه 1402)
( به کلیه پذیرفته شدگان روزانه چهار نیمسال اول خوابگاه دولتی تعلق خواهد گرفت )
 ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند فرآیند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد و هر دو نوع ثبت نام الزامی می‌باشد.  
 ثبت نام اینترنتی: 
ثبت نام اینترنتی از طریق سایت دانشگاه ملایر و در روزهای پنج شنبه 16 و جمعه 17 فروردین 1403 انجام خواهد شد. لازم به ذکر است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل اسکن مدارک مورد نیاز شامل (عکس، شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی) تهیه شده باشد. (همه مدارک با رزولوشن 
dpi150 و در فرمت jpg). داوطلبان لازم است همه فرم‌های موجود در سامانه ثبت نام را دانلود نموده و پر نمایند. در پایان ثبت نام اینترنتی کد رهگیری و شماره دانشجویی را چاپ نموده و به همراه سایر مدارک خواسته شده در زمان ثبت نام حضوری نمایند.

درج شماره دانشجویی روی همه مدارک تحویلی الزامی می باشد.
 لطفا قبل از ورود به سامانه ثبت نام موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید:          
- جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در ثبت نام اینترنتی ترجیحاً از مرورگر کروم استفاده نمایید.
- در موقع ورود به سامانه ثبت نام نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب کنید.     
- در صورتی که کد ملی با صفر شروع میشود و در ورود به سامانه با مشکل برخورد می‌کنید، لطفا کد ملی را بدون صفر اول امتحان کنید.

پذیرفته شدگان محترم صرفاً در تاریخ های تعیین شده با مراجعه به آدرس http://amoozesh.malayeru.ac.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

همچنین دانشجویان محترم توجه داشته باشند قبل از ثبت نام حضوری می بایست
- به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی با آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و ابتدا نوع نظام آموزشی خود را مشخص و سپس با انتخاب گزینه سوابق تحصیلی، ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی های محل های تحصیل دوره دوم متوسطه به دانشگاه ملایر را درخواست نمایند و پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری که در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت را چاپ و در زمان ثبت نام به دانشگاه تحویل نمایند.
* دارندگان دیپلم شاخه نظري (نظام ترمی واحدي یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارك فوق، علاوه برمدرك دیپلم، باید مراحل فوق را براي درخواست مدرك پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.
* فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن با کدپیگیري صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارك تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور براي ثبت نام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تأیید، مدارك تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاري نماید.
- به سامانه های مربوط به کارنامه های سلامت جسم و سلامت روان، مراجعه و پرسشنامه ها را به صورت اینترنتی تکمیل نموده در زمان ثبت نام حضوری به دانشگاه تحویل نمایند (تاکید می گردد فرم مذکور توسط شخص دانشجو تکمیل گردد).
لینک آدرس سامانه کارنامه سلامت دانشجویان ورودی جدید:
https://portal.saorg.ir/mentalhealth (پرسشنامه سلامت روان)
https://portal.saorg.ir/physicalhealth (پرسشنامه سلامت جسم)
توجه: درصورت وجود مشکل در سایت کارنامه سلامت، دانشجویان می بایست حداکثر تا29فروردین ماه به آدرس های فوق مراجعه و اطلاعات خود را ثبت و کد رهگیری را به دفتر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی تحویل نمایند.

نکته مهم:
- پس از تکمیل  فرم های ثبت نام ، در زمان ثبت نام حضوری حتماً بر روی تمام فرمها، فیش های بانکی و سایر مدارک، شماره دانشجویی درج گردد، مسئولیت عدم درج شماره دانشجویی بر روی مدارک بر عهده دانشجو می باشد.
- دانشجویان محترم می توانند جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های دانشگاه (آموزشی، دانشجویی و فرهنگی) در کانال اطلاع رسانی دانشگاه با آدرس  https://eitaa.com/malayer_university عضوگردند.

ثبت نام حضوری:

شنبه 18 لغایت یکشنبه 19 فروردین ماه 1403 خواهد بود.

از دانشجویان محترم تقاضا می گردد که صرفاً در زمان مشخص شده جهت ثبت نام حضوری اقدام نمایند.
حضور دانشجو جهت انجام مراحل ثبت نام الزامی می باشد.
مکان ثبت نام: ساختمان سردارشهید سلیمانی مدیریت امورآموزشی (واحد پذیرش و نظام وظیفه)

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کارشناسی بصورت حضوری:          
الف) فیش های واریزی
1- واریز مبلغ 2500000ریال (دویست و پنجاه هزار تومان ) جهت صدور کارت دانشجویی ( بیمه، شارژ اولیه تغذیه، کتابخانه و هزینه صدور کارت) شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه 377071565115001146252937803120 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر (لطفا اصل فیش را در زمان ثبت نام حضوری تحویل داده و برای پیگیری های بعدی از آن کپی تهیه نمایید).
2- کلیه پذیرفته شدگان دوره شبانه به صورت علی الحساب مبلغ 12000000 ریال (یک میلیون و دویست هزار تومان)   به شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه 323071565115001146252937806020 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر واریز نمایند لطفا اصل فیش را در زمان ثبت نام حضوری تحویل داده و برای پیگیری های بعدی از آن کپی تهیه نمایید).

ب) مدارک تحصیلی
توجه: لازم است پذیرفته شدگان محترم مدارک تحصیلی خود را با توجه به وضعیت تحصیلی که در زیر آمده تهیه و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند:
توجه: از پذیرفته شدگان محترمی که تا تاریخ30/11/1402 موفق به اخذ مدرک دیپلم (نظام آموزشی 6-3-3) یا پیش دانشگاهی(سالی واحدی یا ترمی واحدی) نشده اند، ثبت نام انجام نمی گیرد و قبولی آنها لغو می گردد.

-
نظام آموزشی 6-3-3:

اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه و دو نسخه تصویر آن
اصل کارنامه تحصیلی یا ریزنمرات(سوابق آموزشی) سه سال آخر دبیرستان

-
 نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:
اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی و دو نسخه تصویر آن

اصل مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه و دو نسخه تصویر آن
اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم و یک نسخه تصویر آن

اصل کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دوره پیش دانشگاهی
اصل کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دیپلم متوسطه

-
 نظام قدیم آموزش متوسطه:
اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان یا هنرستان و دو نسخه تصویر آن
گواهی تحصیلی سال ماقبل و 2 سال ماقبل دیپلم

اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم

- دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی:
اصل فرم انصراف از تحصیل
با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت های فوق
 توجه: پذیرفته شدگانی که در سنوات قبل دانشجو بوده اند، می بایست در زمان ثبت نام حضوری فرم انصراف قطعی از رشته قبل را تحویل نمایند.

- دارندگان مدرک کاردانی و معادل کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی:
اصل و یا گواهی موقت مدرک کاردانی(فوق دیپلم)

- دارندگان مدرک معادل کاردانی دانشگاه ها و موسسات:
اصل مدرک و یا گواهی دانش آموختگی در دوره معادل و دو نسخه تصویر آن
با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت های فوق

- دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته (آموزشکده های فنی حرفه ا ی ، دانشگاه جامع علمی-کاربردی یا دانشگاه آزاد اسلامی):
اصل مدرک و یا گواهی موقت مدرک کاردانی پیوسته
اصل یا گواهی سال اول، دوم، سوم دبیرستان یا هنرستان


- دارندگان مدرک حوزوی:
اصل مدرک حوزوی یا گواهی فراغت از تحصیل و دو نسخه تصویر آن
ارائه موافقت نامه رسمی و بدون قید و شرط مدیریت حوزه های علمیه


ج) مدارک هویتی
- 4 قطعه عکس پرسنلی 4*3 با زمینه سفید (پشت نویس شده) تهیه شده در سال جاری
-
 اصل و تصویر شناسنامه (تمام صفحات ،دونسخه)
-
اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو، دونسخه)


د) سایر فرمها
- پرسشنامه عمومی و فرم اطلاعات فردی (بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی دریافت نمایید.).

- فرم شماره 1: فارغ التحصیلان و یا دانشجویان فعلی یا انصرافی
- فرم شماره 2: پذیرفته شدگان منطقه یک، رزمندگان و ایثارگران
- فرم شماره 3: پذیرفته شدگان سهمیه مناطق 2و3 ،
توجه: افراد با توجه به سهمیه ثبت نامی یکی از فرم های شماره 2 یا 3 را تحویل نمایند.
 - فرم شماره 5 : پذیرفته شدگان دارای تناقض در معدل کتبی نهایی و معدل کل مربوط به دیپلمه های نظام قدیم و فنی و حرفه ای (رشته های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی-بدون آزمون)
- فرم شماره 7: پذیرفته شدگان سهمیه استان های محروم
- فرم شماره 8: پذیرفته شدگان مرد دارای مدرک کاردانی
- فرم شماره 9: ویژه فرهنگیانی که تعهد خدمت ندارند
- فرم شماره 10: فرم معرفی دانشجویان کارمند برای ادامه تحصیل

- فرم فرهنگیان: ویژه متعهدین خدمت آموزش و پرورش (از اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود دریافت نمایند.)
- تحویل کد رهگیری دریافتی از سامانه تاییدیه مدارک به آدرس https://emt.medu.ir (الزامی است)
ه) مدرک نظام وظیفه (برای آقایان):
- دارندگان کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، ضمن بارگذاری در سامانه ثبت نام، تصویر کارت مربوطه را تحویل نمایند.

- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت می باشند ( اعم از افرادی که دارای معافیت تحصیلی دانش آموزی می باشند، دانشجویان انصرافی یا سربازان حین خدمت) لازم است به سامانه https://sakha.epolice.ir و یا یکی از دفاتر پلیس+10 شهر خود مراجعه نموده و پس از ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی ، پرینت برگه تایید اولیه شرایط مشمول را در سامانه ثبت نام بارگذاری نموده و آن را در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.
توجه مهم: دانشجویانی که دیپلمه فنی حرفه ای(نظام قدیم) هستند و دارای مدرک کاردانی می باشند، قبل از هر اقدامی جهت بررسی دقیق تر با واحد پذیرش و نظام وظیفه دانشگاه(سرکار خانم عبدلی32457365-081) هماهنگ نمایند.
توجه: لازم به ذکر است در صورت عدم تحویل برگه تایید اولیه شرایط مشمول، ثبت نام دانشجو ناقص بوده و امکان ادامه تحصیل وجود نخواهد داشت.
دانشجویان محترم می بایست کلیه مدارک خواسته شده را آماده نموده و در زمان ثبت نام حضوری به کارشناس مربوطه تحویل نمایند، در غیر اینصورت ثبت نام آنها ناقص بوده و امکان ادامه تحصیل وجود ندارد.
قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر ( فقط برای دانشجویان شاهد و ایثارگر )
- دانشجویان شاهد وایثارگر (فرزندان و همسر شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر همسر و فرزندان آنها، آزادگان همسر و فرزندان آنها) معاف از شهریه تحصیلی و بهره مند از تسهیلات آموزشی هستند.
- دانشجویان شاهد وایثارگر (جانباز با حداقل 15 درصد جانبازی و 3 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه) شامل تسهیلات آموزشی می باشند.

مدارک لازم :
- تکمیل فرم های ثبت نام
- دریافت نامه از بنیاد شهید شهرستان ملایر
- کپی شناسنامه و کارت ملی
- یک قطعه عکس
- کپی کارت دانشجویی و اصل آن که دارای تاریخ اعتبار باشد.

توجه: مدارک خواسته شده را در زمان ثبت نام حضوری به کارشناس واحد ایثارگران تحویل نمایند.
در صورت هرگونه سوال می‌توانید در ساعات اداری (8:00  الی 13:00  ) با شماره  32457365-081 سرکار خانم عبدلی  در مدت زمان ثبت نام هماهنگ نمایید
. 
با آرزوی موفقیت برای دانشجویان گرامی - کمیته ثبت نام 
فايلها
فرمهاي مورد نياز ثبت نام از پذيرفته شدگان کارشناسي.zip 1.7 MB