یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   01:16:11
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اطلاعیه هابيشتر
1402/3/30 سه‌شنبه استفاده از سهمیه رتبه اولی کارشناسی در قبولی در کنکور کارشناسی ارشد سال 1402
به اطلاع کلیه دانشجویان و دانش آموختگان رتبه اول کارشناسی (ورودی های 97 و 98) که مایل به استفاده از سهمیه رتبه اولی کارشناسی در کنکور کارشناسی ارشد می باشند، می رساند تا روز چهارشنبه 21 تیر 1402 مهلت دارند تا مدارک ذیل را به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تحویل نمایند.
1-  فرم تکمیل شده تأييديه رتبه اولی
2- کپی خوانا از کارنامه کنکور کارشناسی ارشد 1402
3- کپی کارت ملی و شناسنامه

توضیحات تکمیلی:
دانشجویان رتبه اولی (در بین هم رشته و هم ورودی خود) که در ترم جاری با طی حداکثر 8 نیم سال فارغ التحصیل می گردند، یا فارغ التحصیلان رتبه اولی (در بین هم رشته و هم ورودی خود) که در طی حداکثر 8 نیم سال فارغ التحصیل شده اند و حداکثر یک سال از زمان فراغت از تحصیل آنها گذشته باشد، در صورتیکه در آزمون کارشناسی ارشد 1402 شرکت نموده باشند و مجاز به انتخاب رشته گردیده باشند می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برای رتبه اولی ها در قبولی آزمون کارشناسی ارشد صرفا برای یکبار استفاده نمایند. بدین منظور لازم است این افراد فرم تأييديه رتبه اول (مندرج در صفحه 510 دفترچه راهنما انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1402) را تکمیل نمایند. لازم است این فرم پرینت شده و سپس قسمت (الف) این فرم توسط متقاضی با خودکار آبی بصورت کاملاٌ خوانا و با درج همه جزئیات (شماره داوطلبی، شماره پرونده، شاره شناسنامه و ....) تکمیل و امضا گردد. سپس داوطلب با مراجعه به آموزش کل دانشگاه، درخواست تکمیل و تأیید قسمت (ب) این فرم را می نماید. بعد از اخذ تأییدیه قسمت (ب)،  لازم است متقاضی فرم تکمیل و تأیید شده را به دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه (ساختمان مرکزی- طبقه همکف) حداکثر تا تاریخ 21 تیر 1402 تحویل نماید تا در زمان مقرر (از تاريخ 25 تیر 1402 تا 10 مرداد 1402) از طريق پرتال اينترنتي به سازمان سنجش اعلام گردد تا داوطلب از مزایای آن بهره مند گردد. مزید امتنان است در صفحه پشت این فرم اطلاعات تماس دانشجو نیز نوشته شود.
بدیهی است عدم تکمیل و تحویل فرم مربوطه در موعد مقرر، و یا درج اطلاعات ناقص یا اشتباه در فرم منجر به محرومیت داوطلب از مزایای آن می گردد و مسئولیت آن بر عهده خود فرد می باشد.
با آرزوی موفقیت
دفتر هدایت استعداد درخشان دانشگاه