جمعه 31 فروردین 1403   17:35:43
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اطلاعیه هابيشتر
1398/9/19 سه‌شنبه سامانه نظام پیشنهادات دانشگاه ملایر راه اندازی شد

سامانه نظام پیشنهادات از تاریخ 16 آذر 1398 برای کلیه همکاران گرامی قابل بهره برداری می باشد. 

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، نه ابزار و وسیله بلکه خود عامل تحقق اهداف دانشگاه هستند. دانشگاههایی که بدین حقیقت پی برده اند جلب مشارکت خانواده ی  خود را در صدر برنامه های قرار داده اند، چراکه همفکری، مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی موجب می‌شود تا امور به وجه بهتری انجام شود. همچنین منابع انسانی از عوامل زیربنایی فرآیند توسعه محسوب می شوند و هرگونه توفیق در فرآیند توسعه پایدار مشروط به توفیق در توسعه منابع انسانی است. از این رو نظام‌های مدیریتی توسعه‌ منابع انسانی از جایگاه ویژه‌ای در تحقق اهداف سازمان برخوردار است.

نظام پیشنهادها به عنوان یک نظام مطلوب و کارآمد، هم از لحاظ نظری و هم در عمل، کارآیی و اثربخشی خود را درجهت توسعه منابع انسانی در بسیاری از کشورهای جهان، از جمله کشور عزیزمان ایران، به اثبات رسانده و در قوانین، برنامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه های مختلف دولت نیز مورد تایید قرار گرفته است.

دانشگاه ملایر برآن است تا در قالب استقرار نظام پیشنهادها یک نظام همفکری، هم‌اندیشی و همکاری و زمینه ای برای بهره گیری از خلاقیت‌ و سایر توانایی های خانواده دانشگاه به وجود ‌آورد، تا با همکاری کلیه اعضای این خانواده، اعم ازاعضای هیات علمی و غیر هیات علمی، خانواده محترم آنان، دانشجویان و ارباب رجوع برای حل مسائل و ارتقای بهره‌وری فعالانه اندیشیده و هوشیارانه اقدام نماید.

لذا جهت ثبت پیشنهادات خود  به سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در پورتال دانشگاه، بخش مدیریت طرح و برنامه مراجعه نمایند. ضمنا آئین نامه اجرایی نظام پیشنهادها به منظور بهره برداری همکاران محترم  در سامانه مذکور بارگذاری گردیده است.

فايلها
دانشگاه ملاير - 98 بخشنامه داخلي نظام پيشنهادها.pdf 385.089 KB
نظام نامه پذيرش و بررسي پيشنهادات دانشگاه ملاير.pdf 1.11 MB