شنبه 8 اردیبهشت 1403   12:30:38
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر


1402/12/17 پنجشنبه دیدار هیأت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه با نماینده منتخب مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی
صبح امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه ملایر به همراه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، اعضا هیأت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آزادی‌خواه، انتخاب مجدد ایشان برای سومین دوره به عنوان نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.
در این دیدار صمیمی که در منزل حجت الاسلام والمسلمین آزادی‌خواه انجام شد، دکتر محمدی منش ضمن تبریک انتخاب مجدد ایشان، در مورد رشد کمی و کیفی دانشگاه و ارتقای رتبه های علمی و جایگاه دانشگاه در دو سال گذشته گزارشی ارائه کردند. رئیس دانشگاه از حضور ایشان در هیات امنا و هیات نظارت دانشگاه تشکر و بر حمایت های ایشان از دانشگاه همچون گذشته تاکید کردند.
دکتر محمدی منش همچنین نقش فعال دانشجویان در جریانات سیاسی و اجتماعی را علی‌رغم وجود مشکلات، باعث خیر، برکت و پیشرفت کشور دانستند و بر ضرورت ارتباط موثر با دانشجویان و اساتید و کارکنان تاکید کردند. ایشان افزود ان شاءالله با لطف خداوند متعال با حمایت ها و کمک‌های نماینده محترم مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی، مسیر پیشرفت این دانشگاه در آینده نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین آزادی‌خواه نیز ضمن قدردانی از حضور اعضا هیأت رئیسه و برخی مدیران دانشگاه ملایر، از زحمات و تلاش‌های مجدانه دکتر محمدی منش برای حمایت از دانشگاه خصوصا در جلسات هیات امنای دانشگاه تشکر کردند. ایشان بر همکاری و حمایت از دانشگاه برای رفع مشکلات و ارتقای دانشگاه تاکید کردند.