پنجشنبه 9 فروردین 1403   13:23:48
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر



1398/8/22 چهارشنبه برگزاری اولین دوره جشنواره حرکت (گام نخست) در دانشگاه ملایر

اولین دوره ی جشنواره داخلی حرکت (گام نخست) به منظور آشنایی دبیران انجمن های علمی و دانشجویان با روند اجرایی جشنواره ملی حرکت وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری جهت حضور و شرکت در جشنواره ی مذکور، از تاریخ 18 لغایت 20 آبان ماه 1398 به مدت سه روز در دانشگاه ملایر به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی،مدیرت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی و شورای دبیران انجمن های علمی و با حضور حداکثری دانشجویان و اساتید فعال در زمینه ی فعالیت های انجمن های علمی در آمفی تئاتر دانشکده ی علوم پایه با برگزاری مراسم افتتاحیه در روز نخست و برگزاری کارگاه های آموزشی (گزارش نویسی) و مسابقه ی آئین نامه خوانی در روزهای اول ، دوم و سوم جشنواره برگزار گردید.

شایان ذکر است این جشنواره در بخش رقابتی و در چهار حوزه ی (انجمن برتر، نشریه، فعالیت خلاقانه، مسابقه و کارآفرینی) برگزار گردید و دانشجویان و انجمن های علمی به رقابت پرداختند.

18 اثر توسط 32 داور از اعضای هیات علمی مورد ارزیابی قرار گرفت. در این جشنواره همچنین بیش از 200 نفر از دانشجویان در دانشکده عمران و معماری و پردیس دانشگاه در روز دوشنبه 20 آبان ماه 98 در مسابقه آئین نامه خوانی شرکت کردند. برگزاری کارگاه گزارش نویسی نیز به مدت 12 ساعت انجام گرفت.

مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره درون دانشگاهی حرکت (گام نخست) با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی، مدیریت برنامه ریز ی فرهنگی و اجتماعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسئولین دانشگاه در تاریخ 20 آبان ماه برگزار گردید و انجمن علمی فیزیک به عنوان انجمن علمی برتر، نشریه تلرانس به عنوان نشریه برتر، انجمن علمی محیط زیست به عنوان انجمن علمی برتر در حوزه ی کارآفرینی و انجمن علمی زیست شناسی به عنوان انجمن علمی برتر در زمینه فعالیت خلاقانه معرفی شدند.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه دست اندرکاران برگزار کننده ی اولین جشنواره حرکت (گام نخست)، امید است شاهد درخشش دانشجویان دانشگاه ملایر در جشنواره ملی حرکت و نیز در جشنواره داخلی(گام اصلی) باشیم.

نسخه قابل چاپ