اخبار آموزشی



همایش تجلیل از برترین های دانشگاه ملایر برگزار شد.

همایش تجلیل از برترین های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه ملایر روز یکشنبه 15 اردیبهشت، به همت دفتر استعدادهای درخشان و همکاری حوزه های مختلف دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، هیئت رئیسه، رؤسا و معاونین دانشکده ها، مدیران آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، مدیران گروه های آموزشی و دانشجویان در تالار حافظ دانشگاه ملایر برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر اعتمادی زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ضمن تشکر از حضور دکتر سایوند، اعضای هیات رئیسه و سایر حضار در سالن، از دست اندرکاران برگزاری همایش تجلیل از برترین ها به ویژه رئیس دفتر استعداد درخشان دانشگاه خانم دکتر مرتضوی قدردانی نمود. وی در ادامه با بیان سخنانی عوامل موثر در موفقیت دانشجویان را برشمرد و برگزاری این گونه مراسم و تقدیر از برترین ها را انگیزه ای در جهت پیشرفت های بیشتر دانشجویان دانشگاه دانست.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن تبریک به دانشجویان برتر، از هیات رئیسه و عوامل اجرایی برگزاری مراسم تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد این تقدیرها و تکریم ها سبب پیشرفت و مایه مباهات دانشجویان گردد. وی با یادآوری نقش شهدای بزرگ ایران زمین بر دینی که بر عهده همه جامعه دارند تاکید نمود و با اشاره بر اهمیت خانواده و استادان دانشگاه و ضرورت پاسداشت و قدردانی از آنها، برای دانشجویان آرزوی موفقیت و کامیابی نمود.

در ادامه مراسم، از بیش از 220 دانشجوی برتر آموزشی، المپیادی، نخبگان و جشنواره ایثار کشوری و 70 دانشجو در حوزه های فرهنگی و دانشجویی با اهدای لوح و کارت هدیه قدردانی به عمل آمد.