پورتال دانشگاه ملایر :: مدیریت امور اداری و پشتیبانی

جمعه 4 بهمن 1398   15:48:03
درباره امور اداری

   مدیریت امور اداری در واقع جنبه های انسانی سازمان را در بر می گیرد، زیرا انسان عامل مهمی در نیل به اهداف سازمان و مدیریت به شمار می رود. تحقیقات امروزی بیانگر این واقعیت است که رابطه نزدیکی بین نحوه مدیریت منابع انسانی و امکان نیل به اهداف سازمانی وجود دارد، از این روست که این مدیریت امروزه به منزله یکی از شریان های مهم و حیاتی هر سازمانی محسوب می گردد. مدیریت امور اداری تخصص ویژه ای است که کوشش می نماید تا در جهت کسب رضایت کارکنان و تأمین هدف های سازمانی گام برداشته و سیاست گذاری نماید.این مدیریت، مسئولیت جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی در زمینه های پرسنلی، اداری، اجتماعی و رفاهی کارکنان دانشگاه را بر عهده دارد و کلیه ملزومات، نیازمندی های واحدهای مختلف را تهیه و در اختیار آنان قرار می دهد.

سامانه حضور و غیاب

تعداد بازديد اين صفحه: 104271
تعداد بازديد از سايت: 27796077
تعداد بازديد زيرپورتال: 18560189
اين زيرپورتال امروز: 4052
در امروز: 7915
اين صفحه امروز: 21