شنبه 1 اردیبهشت 1403   16:25:19
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر


1397/1/15 چهارشنبه دیدار سرپرست و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه ملایر با امام جمعه شهرستان به مناسبت سال نو

روز چهارشنبه 15 فروردین، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه ملایر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان، با ایشان دیدار کردند. در این دیدار که به مناسبت سال نو برگزار شد سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران و برخی از اعضای هیأت علمی و کارکنان حضور داشتند.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه شهرستان ضمن خوش آمد گویی، آغاز سال جدید را تبریک گفتند. همچنین سرپرست دانشگاه ملایر سال جدید را به حجت الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه شهرستان و همکاران ایشان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین برقراری به تبیین شعار سال و نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری و نقش دانشگاه در تحقق آن پرداخت. ایشان با اشاره به وضعیت استفاده از تولیدات داخل در جامعه بیان داشت: در حال حاضر در بخش هایی مانند مواد غذایی و پوشاک درصد بالایی از تولیدات داخل استفاده می شود اما در بخش لوازم خانگی وضعیت استفاده از تولیدات داخل مناسب نیست که می بایست با فرهنگ سازی و تشویق جامعه شاهد بهبود استفاده از تولیدات داخل باشیم. امام جمعه شهرستان ملایر اشاره نمود: دانشگاه ملایر می تواند در زمینه های مختلف از جمله فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی نقش مثبت و موثری ایفا نماید.

حجت الاسلام برقراری در ادامه اشاره کرد: بسیاری از تولیدات داخل دارای کیفیت مناسبی می باشند اما آنچه که در بسیاری موارد مانع استفاده از آنها می شود دیدگاه و ذهنیت اشتباه بخشی از جامعه در رابطه با تولیدات داخلی است و اصلاح این ذهنیت از طریق فرهنگ سازی و معرفی درست محصولات امکان پذیر خواهد بود.