جمعه 10 فروردین 1403   06:24:13
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
مناقصه ها و مزایده هابيشتر
1397/5/22 دوشنبه منقضی شده است مزایده عمومی انتشارات و بوفه های دانشگاه ملایر

شرایط عمومی مزایده انتشارات و بوفه های دانشگاه ملایر

1- اجاره انتشارات

2- اجاره بوفه

نشانی دستگاه : ملایر کیلومتر 4 جاده ملایر اراک کد پستی: 95863-65719

تلفن و نمابر: 33339944   


1- مزایده‌ اجاره انتشارات:

اجاره بخش انتشارات دانشجوئی شامل " فتوکپی و تکثیر جزوات دانشجویی" فروش کتب درسی و لوازم التحریر در محل دانشگاه که کلیه ماشین آلات و تجهیزات لازم مربوط را بتواند تامین کنند

» شرایط را از پیوست دانلود نمائید

 

2- مزایده اجاره بوفه ها

اجاره بوفه های دانشکده ها و ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر به صورت جداگانه جهت ارائه خدمات به دانشجویان.

» شرایط را از پیوست دانلود نمائید

 

3- فرم طراحی شده به منظور نصب برروی پاکات ارسالی الف ،ب و ج

» فرم ها را از پیوست دانلود نمائید

 

سایر موارد :

1.       نوع و مبلغ تضمین شرکت در مزایده:

2.       آخرین مهلت تحویل اسناد تکمیل شده و بسته‌های پیشنهادی به دانشگاه: 20 روز از تاریخ درج آگهی فراخوان می‌باشد. (پایان وقت اداری روز شنبه، مورخ 10 شهریور ماه 1397)

3.       متقاضیان می‏بایست پاکت‏های دربستۀ خود را مطابق شرایط عمومی اعلام‌ شده، به نشانی فوق‏الذکر، تحویل دفتر معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه نمایند.

4.       علاقه‌مندان جهت دریافت اسناد مزایده‌ها، می‏توانند از تاریخ درج آگهی به پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.malayeru.ac.ir و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه نمایند.

 

 مدارک لازم مزایده:

1. ارائه اوراق و فرم‌های قبول شرایط عمومی و خصوصی با مهر و امضای متقاضی.

2. ارائه قیمت پیشنهادی به صورت دقیق، خوانا و کامل نمودند فرم‌های اعلام قیمت مربوط به مزایده با مهر و امضای متقاضی.

3. ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر یا چک تضمینی بانکی معتبر (صادر شده توسط بانک و به نام دانشگاه ملایر) به درخواست شخصیت حقیقی یا حقوقی متقاضی جهت شرکت در مزایده معادل مبلغ اعلام شده در جدول مزایدۀ مربوطه

 

ردیف

 نوع پیمان

مبلغ ضمانت

مهلت شرکت

محل تحویل پیشنهاد

روزبازگشایی پاکت

1

اجاره انتشارات

10000000ریال

(ده میلیون ریال)

10/6/97

دفتر معاون توسعه و پشتیبانی

11/6/97

2

اجاره بوفه

10000000ریال

(ده میلیون ریال)

10/6/97

دفتر معاون توسعه و پشتیبانی

11/6/97

 

4. ارائه کلیه مدارک مربوط به سوابق کاری و تخصصی و زمینه‌های فعالیت از سازمانهای مختلف.

 

سایر شرایط عمومی:

1. سپرده نفرات اول و دوم تا زمان عقد قرارداد نزد دانشگاه باقی خواهد ماند و سپردة سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برندة مزایده ، با درخواست رسمی شرکت کننده قابل استرداد خواهد بود.

2. حداکثر مدت بررسی پیشنهادها و تعیین برندة مزایده و ابلاغ آن، یک هفته پس از تشکیل اولین جلسه کمیسیون خواهد بود.

3. دانشگاه در مورد رد هر یک یا تمام پیشنهادها مختار است، لذا شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد هیچگونه حقی را برای شرکت کنندگان در بر نخواهد داشت .

4. دانشگاه پیشنهادات مبهم و مشروط و بدون سپرده و یا پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر برسد را بررسی نخواهد نمود.

5. عدم مراجعه برندگان (نفر اول و دوم) به ترتیب اولویت حداکثر تا یک هفته پس از اعلام نتایج در سایت دانشگاه یا اعلام به افراد ، برای انجام موضوع مزایده، بعنوان امتناع از انجام معامله محسوب شده، و مبلغ سپرده ایشان برحسب مورد به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

6. برنده مزایده حق واگذاری موضوع مزایده را به غیر ندارد.

7. شرکت کنندگان در مزایده لازم است پیشنهاد و مدارک و اوراق مزایده را تا پایان وقت اداری روز شنبه ،مورخ 10 شهریور ماه 1397، به دفتر معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه تحویل نمایند.

8. پیشنهادهای واصله به تفکیک نوع خدمات در دفتر معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه با حضور اعضای دائمی کمیسیون مزایده باز و قرائت و نتیجه بررسی‌ها و ابلاغ مصوبات کمیسیون حداکثر یک هفته پس از تشکیل اولین جلسه کمیسیون خواهد بود.

9. چنانچه برای برندة مزایده، منع قانونی وجود داشته باشد، هیچ مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود و سپردة ایشان به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

10. هزینه‌های ناشی از آگهی مزایده، به عهده برندگان خواهد بود.

 نحوه اعلام قیمت پیشنهادی جهت شرکت در مزایده:

1. شرکت کنندگان باید پیشنهاد خود را در سه پاکت در بسته به شرح زیر تسلیم نمایند:

ü        پاکت الف) سپرده شرکت در مزایده براساس شرایط عمومی مزایده دانشگاه؛

ü        پاکت ب) مدارک مثبتۀ لازم جهت تعیین صلاحیت شرکت کننده: تأیید اوراق مزایده و شرح کار مربوطه، سوابق فعالیت‌ها، اساسنامه شخص حقوقی و تصویر کارت ملی شخص حقیقی، استاندارهای موجود در صورت لزوم و غیره.

ü        پاکت ج) فرم تکمیل شده شرکت در مزایده که در آن قیمت پیشنهادی برحسب نوع فعالیت خدماتی براساس شرح کار مربوطه به ریال و مشخص درج شده باشد.

تبصره: نصب فرم طراحی شده بروی پاکات ارسالی الف ،ب و ج الزامی است (دریافت از سایت دانشگاه)

 

 اینجانب................................. مدیر عامل شرکت / شخصیت حقیقی ........................ متقاضی انجام فعالیت خدماتی .................................................. با مطالعة دقیق و اطلاع کلامل از مفاد مندرج در شرایط مزایده حاضر، مایل به شرکت در مزایده ....................................... هستم.

 

مهر و امضاء مدیر عامل / شخصیت حقیقی و تاریخ

آدرس دقیق متقاضی :

تلفن جهت تماس با متقاضی:

 

* متقاضیان می بایست قبل از شرکت در مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام نموده باشد.

فايلها
پاکت هاي الف ، ب ، ج.pdf 186.463 KB
97-98 شرايط مزايده انتشارات دانشکده هاي دانشگاه ملاير.pdf 383.165 KB
شرايط مزايده بوفه دانشکده هاي دانشگاه ملاير 98-97.pdf 288.787 KB
نسخه قابل چاپ