جمعه 10 فروردین 1403   01:34:29
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
مناقصه ها و مزایده هابيشتر
1397/5/16 سه‌شنبه منقضی شده است مناقصه و مزایده های عمومی دانشگاه ملایر

1) اجاره غذاخوری جهت تهیه، طبخ و توزیع غذا

2) سرویس و نگهداری تاسیسات

3) مدیریت و نگهداری سراهای پسرانه و دخترانه

 

نام دستگاه : دانشگاه ملایر

 نشانی دستگاه : ملایر کیلومتر 4 جاده ملایر اراک کد پستی: 95863-65719

تلفن و نمابر: 33339944

 

1- مزایده‌ اجاره غذاخوری:

اجاره غذاخوری دانشگاه جهت خدمات تهیه، طبخ و توزیع غذا در سطح دانشگاه به شرح مندرج در اوراق

 » شرایط را از پیوست دانلود نمائید

ب ) سایر شرایط

                    استاندارد و شاخص های الزامی مواد غذایی در غذاخوری دانشگاه و دانشکده پیوست شماره یک

                    آیین نامه بهداشتی غذا خوری دانشگاه و دانشکده پیوست شماره دو

                    فهرست جرایم و تخلفات قرارداد خرید.غذاخوری دانشگاه و دانشکده پیوست شماره سه

                    آنالیز غذای دانشجویی در غذاخوری دانشگاه و دانشکده پیوست شماره چهار

                    شیوه آماده سازی مواد اولیه و پخت غذای دانشجویی پیوست شماره پنج

 

2- واگذاری خدمات سرویس و نگهداری تأسیسات ساختمان‌های دانشگاه به شرح مندرج در اوراق مناقصه.

» شرایط را از پیوست دانلود نمائید

 

3- مدیریت و نگهداری سراهای دانشجویی پسرانه و دخترانه به شرح مندرج در اوراق مناقصه

» شرایط را از پیوست دانلود نمائید

 

 4- فرم طراحی شده به منظور نصب برروی پاکات ارسالی الف ،ب و ج

 

 

سایر موارد :

1. نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه و مزایده:

2. آخرین مهلت تحویل اسناد تکمیل شده و بسته‌های پیشنهادی به دانشگاه: 10 روز از تاریخ درج آگهی فراخوان می‌باشد. (پایان وقت اداری روز یکشنبه، مورخ 4 شهریور  ماه 1397)

3. متقاضیان می‏بایست پاکت‏های دربستۀ خود را مطابق شرایط عمومی اعلام‌ شده، به نشانی فوق‏الذکر، تحویل دفتر معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه نمایند.

4. علاقه‌مندان جهت دریافت اسناد و اوراق مناقصه‌ها و مزایده‌ها، می‏توانند از تاریخ درج آگهی در روزنامه به پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.malayeru.ac.ir و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  مراجعه نمایند.

 

  مدارک لازم مناقصه و مزایده:

1.  ارائه اوراق و فرم‌های قبول شرایط عمومی و خصوصی با مهر و امضای متقاضی.

2.    ارائه قیمت پیشنهادی به صورت دقیق، خوانا و کامل نمودند فرم‌های اعلام قیمت مربوط به مناقصه یا مزایده با مهر و امضای متقاضی.

3.  ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر یا چک تضمینی بانکی معتبر (صادر شده توسط بانک و به نام دانشگاه ملایر) به درخواست شخصیت حقیقی یا حقوقی متقاضی جهت شرکت در مناقصه یا مزایده معادل مبلغ اعلام شده در جدول مناقصه یا مزایدۀ مربوطه

4.  ارائه تأئیدیه صلاحیت از وزارت کار و تامین اجتماعی، اساسنامه شرکت، آخرین آگهی تغییرات در خصوص تغییرات و دارندگان حق امضا کلیه مدارک مربوط به سوابق کاری و تخصصی و زمینه‌های فعالیت از سازمانهای مختلف.(فتوکپی مدارک برابر اصل گردد.)

 

سایر شرایط عمومی:

1.  سپرده نفرات اول و دوم تا زمان عقد قرارداد نزد دانشگاه باقی خواهد ماند و سپردة سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برندة مناقصه یا مزایده ، با درخواست رسمی شرکت کننده قابل استرداد خواهد بود.

2.  حداکثر مدت بررسی پیشنهادها و تعیین برندة مناقصه و مزایده و ابلاغ آن، یک هفته پس از تشکیل اولین جلسه کمیسیون خواهد بود.

3.  دانشگاه در مورد  رد هر یک یا تمام پیشنهادها مختار است، لذا شرکت در مناقصه یا مزایده و ارائه پیشنهاد هیچگونه حقی را برای شرکت کنندگان در بر نخواهد داشت .

4. دانشگاه پیشنهادات مبهم و مشروط و بدون سپرده و یا پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر برسد را بررسی نخواهد نمود.

5.  عدم مراجعه برندگان (نفر اول و دوم) به ترتیب اولویت حداکثر تا یک هفته پس از اعلام نتایج در سایت دانشگاه ، برای انجام موضوع مناقصه یا مزایده، بعنوان امتناع از انجام معامله محسوب شده، و مبلغ سپرده ایشان برحسب مورد به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

6. برنده مناقصه یا مزایده حق واگذاری موضوع مناقصه یا مزایده را به غیر ندارد.

7.  شرکت کنندگان در مناقصه و مزایده لازم است پیشنهاد و مدارک و اوراق مناقصه یا مزایده را تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ساعت 10 ،مورخ 4 شهریور  ماه 1397، به دفتر معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه تحویل نمایند.

8.  پیشنهادهای واصله به تفکیک نوع خدمات در دفتر معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه با حضور اعضای دائمی کمیسیون مناقصه و مزایده باز و قرائت و نتیجه بررسی‌ها و ابلاغ مصوبات کمیسیون حداکثر یک هفته پس از تشکیل اولین جلسه کمیسیون خواهد بود. 

9.  چنانچه برای برندة مناقصه یا مزایده، منع قانونی وجود داشته باشد، هیچ مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود و سپردة ایشان به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

10. هزینه‌های ناشی از آگهی مزایده، به عهده برندگان خواهد بود.

 

 نحوه اعلام قیمت پیشنهادی جهت شرکت در مناقصه یا مزایده:

شرکت کنندگان باید پیشنهاد خود را در سه پاکت در بسته به شرح زیر تسلیم نمایند:

پاکت الف) سپرده شرکت در مناقصه و مزایده براساس شرایط عمومی مناقصه و مزایده عمومی دانشگاه؛

پاکت ب) مدارک مثبتۀ لازم جهت تعیین صلاحیت شرکت کننده: تأیید اوراق مناقصه یا مزایده و شرح کار مربوطه، سوابق فعالیت‌ها، اساسنامه شخص حقوقی و تصویر کارت ملی شخص حقیقی، استاندارهای موجود در صورت لزوم و غیره.

پاکت ج) فرم تکمیل شده شرکت در مناقصه یا مزایده که در آن قیمت پیشنهادی برحسب نوع فعالیت خدماتی براساس شرح کار مربوطه به ریال و مشخص درج شده باشد.

تبصره: نصب فرم طراحی شده بروی پاکات ارسالی الف ،ب و ج الزامی است (دریافت از پیوست)

 

 

اینجانب................................. مدیر عامل شرکت / شخصیت حقیقی ........................ متقاضی انجام فعالیت خدماتی .................................................. با مطالعة دقیق و اطلاع کلامل از مفاد مندرج در شرایط مناقصه و مزایده حاضر، مایل به شرکت در مناقصه یا مزایده ....................................... هستم.

 

مهر و امضاء مدیر عامل / شخصیت حقیقی و تاریخ

 

 

آدرس دقیق متقاضی :

تلفن جهت تماس با متقاضی:

 

فايلها
پاکت هاي الف ، ب ، ج.pdf 186.463 KB
شرايط مناقصه تعمير و نگهداري سيستم تأسيسات برقي و مکانيکي دانشگاه ملاير سال 98-97.pdf 371.364 KB
شرايط مناقصه خوابگاهها 97-98.pdf 649.376 KB
شرايط و پيوست هاي مزايده اجاره غذاخوري هاي دانشگاه 98-97.zip 4.57 MB
آگهي درج شده در روزنامه جمهوري اسلامي.pdf 3.66 MB
نسخه قابل چاپ