جمعه 10 فروردین 1403   13:07:34
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر




1398/11/16 چهارشنبه ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی دانشگاه ملایر برگزار گردید

ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی دانشگاه ملایر روز های 12 لغایت 14 بهمن ماه به همت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت های آموزشی و تحصیلات تکمیلی، توسعه و پشتیبانی و با حضور پررنگ اعضای هیات علمی دانشگاه با محورهای سبک زندگی، مهدویت و بینش سیاسی برگزار گردید. در این ضیافت از حضور اساتید مجرب سطح کشور در این محورها همچون دکتر همایون، دکتر نعیمی، دکتر ردادی و حجت الاسلام دکتر شهبازی و حجت الاسلام شیری استفاده گردید. همچنین در این ضیافت با حضور در کنار حرم شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ ایشان ادای احترام گردید.

 دکتر اعتمادی زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در  آئین افتتاحیه این طرح  ضمن تبریک ایام دهه فجر و تشکر از اساتید بابت زحمات ترم 981، در خصوص ضیافت اندیشه و بحث آموزش سخنانی بیان و آموزش را نوعی ارتباط بین افراد عنوان کرد.

در ادامه دبیر هم اندیشی اساتید دکتر افتخاری درخصوص اهداف برگزاری ضیافت اندیشه و مشخصات این دوره توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه مسئول نهاد رهبری حجت الاسلام عباسی در خصوص شرایط منطقه، شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش و تحولات منطقه، همچنین در خصوص رسالت اساتید در حوزه فرهنگی سخنانی بیان نمود.
در پایان آئین افتتاحیه دکتر چگل معاون پژوهش و فناوری در خصوص آزاداندیشی در حوزه پژوهشی و مشارکت اساتید در نشست های هم اندیشی حوزه پژوهشی مواردی را بیان کرد.

 همچنین دکتر سایوند رئیس دانشگاه در آئین اختتامیه طرح در خصوص شرایط دانشگاه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و آزمایشگاه های دانشگاه با هدف ایجاد استقلال مالی و همچنین مشکلات و چالش های موجود ایراد سخنانی بیان نمود.

در پایان گزارشی از برنامه سه روزه ضیافت ارائه گردید و همچنین از حضور اساتید و استقبال پرشور ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.