چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   03:44:07
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار

1397/2/17 دوشنبه حضور دکتر Darius Popovas عضو هیات علمی دانشگاه VGTU لیتوانی در دانشگاه ملایر

دکتر  Darius Popovas طی حضور یک هفته ای در دانشگاه ملایر و بازدید از امکانات دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و دیدار با اعضای هیات علمی این دانشکده به ایراد سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی پرداختند.

ایشان دانشیار گروه ژئودزی دانشگاه VGTU کشور لیتوانی می باشد که در قالب برنامه تبادل استاد پروژه اتحادیه اروپا از تاریخ 9 الی 13 اردیبهشت 97 در ملایر حضور داشت.

طی این مدت جلسات مختلفی با اعضای هیات علمی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست برگزار و ضمن معرفی دانشکده در زمینه های مختلف علمی بحث و تبادل نظر گردید.

 تشکیل کارگاه آموزشی تحت عنوان Individuals Tree Parameters Estimation from Terrestrial Laser Scanning Data  جهت دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد یکی دیگر از فعالیت های ایشان در این دوره بود که با مشارکت فعال دانشجویان برگزار گردید.

همچنین دکتر Popovas ضمن حضور در چند کلاس درس از نزدیک با شیوه تدریس استادان دانشکده آشنا و به پرسش های دانشجویان پاسخ داد.

بازدید از اکوسیستم های طبیعی و زیستگاه های شهرستان ملایر و آشنایی با شرایط محیطی منطقه از برنامه های جانبی حضور دکتر Darius Popovas در دانشگاه ملایر می باشد.

مدیریت امور بین الملل دانشگاه ملایر

نسخه قابل چاپ