جمعه 31 فروردین 1403   05:36:07
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار






بهره برداری از 4 طرح ورزشی در دانشگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی

به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران، 4 طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.

راه اندازی مرکز ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی، سالن ورزشی کراسفیت، ایمن سازی و نصب ضربه گیر دیوار سالن فوتسال دانشکده عمران و معماری و نصب سیستم گرمایشی تابشی در سالن بدنسازی و کشتی دانشکده عمران و معماری از جمله این طرح ها بود .

در این مراسم دکتر سایوند رئیس دانشگاه ضمن ابراز رضایت از فعالیت های اداره تربیت بدنی دانشگاه، به بیان دیدگاهها و پیشنهادات در خصوص استفاده از ظرفیت های دانشجویان و انجمن های ورزشی در جهت پیشبرد اهداف اداره تربیت بدنی در دانشگاه پرداخت.

در ادامه این مراسم دکتر بشیرگنبد معاون دانشجویی با ارائه گزارشی از عملکرد اداره تربیت بدنی، میزان اعتبارات جذب شده از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در سال جاری در حدود دو میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال عنوان نمود.

در پایان این مراسم نیز مدعوین ضمن افتتاح طرح های مذکور از اماکن ورزشی دانشگاه بازید به عمل آوردند.

همچنین با حضور اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان همایش پیاده روی با عنوان «گامی برای زمین» برگزار گردید و با پاکسازی قسمتی از محوطه دانشگاه به پایان رسید.