جمعه 31 فروردین 1403   10:59:05
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار و اطلاعیه های توسعه و پشتیبانی
منقضی شده است آگهی مناقصه عمومی بیمه تکمیلی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ملایر

دانشگـاه ملایر در نظـر دارد: بیمه درمان تکمیلی خود را به شرکت واجد شرایط و دارای صلاحیت واگذار نماید. لذا از شرکت های متقاضی دعوت به عمل می‌آید از  تاریخ انتشار آگهی لغایت مورخ 17 آذر 96 برای دریافت اسناد مناقصه به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

1- جهت شرکت در مناقصه بیمه درمان تکمیلی می بایست مبلغ 120000000 (صد و بیست میلیون) ریال چک بین بانکی در وجه دانشگاه یا ضمانت نامه بانکی بنام دانشگاه را  به همراه سایر مدارک تحویل نمایند.

2- تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز.

3 -تاریخ تحویل پیشنهاد قیمت به دفتر معاونت توسعه دانشگاه تا پایان وقت اداری روز دو شنبه 27 آذر 96 تا ساعت 14 می‌باشد.

4- بازگشایی پاکت ها در روز سه شنبه تاریخ 28 آذر 96 ساعت 10 صبح در دفتر معاون توسعه و پشتیبانی بررسی و نتیجه در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

5- دانشگاه در رد یا قبول هریک از پیشنهادها مختار است.

6- هزینه آگهی برعهده برنده مناقصه می باشد.

 

  مدارک لازم مناقصه:

1.    ارائه اوراق و فرم‌های قبول شرایط عمومی و خصوصی با مهر و امضای متقاضی.

2.    ارائه قیمت پیشنهادی به صورت دقیق، خوانا و کامل نمودند فرم‌ اعلام قیمت مربوط به مناقصه با مهر و امضای متقاضی.

3.  ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر یا چک تضمینی بانکی معتبر (صادر شده توسط بانک و به نام دانشگاه ملایر) به درخواست شخصیت حقیقی یا حقوقی متقاضی جهت شرکت در مناقصه معادل مبلغ اعلام شده در جدول مناقصه مربوطه.

4.  ارائه تأئیدیه صلاحیت یا مجوز های لازم  اساسنامه شرکت، آخرین آگهی تغییرات در خصوص تغییرات و دارندگان حق امضا کلیه مدارک مربوط به سوابق کاری و تخصصی و زمینه‌های فعالیت از سازمانهای مختلف.(فتوکپی مدارک برابر اصل گردد.)

سایر شرایط عمومی:

1.  سپرده نفرات اول و دوم تا زمان عقد قرارداد نزد دانشگاه باقی خواهد ماند و سپردة سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برندة مناقصه ، با درخواست رسمی شرکت کننده قابل استرداد خواهد بود.

2.  حداکثر مدت بررسی پیشنهادها و تعیین برندة مناقصه و ابلاغ آن، یک هفته پس از تشکیل اولین جلسه کمیسیون خواهد بود.

3.  دانشگاه در مورد  رد هر یک یا تمام پیشنهادها مختار است، لذا شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچگونه حقی را برای شرکت کنندگان در بر نخواهد داشت .

4. دانشگاه پیشنهادات مبهم، مشروط، با قیمت غیر واقعی به تشخیص مناقصه گزار، بدون سپرده و یا پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر برسد را بررسی نخواهد نمود.

5.  عدم مراجعه برندگان (نفر اول و دوم) به ترتیب اولویت حداکثر تا یک هفته پس از اعلام نتایج در سایت دانشگاه ، برای انجام موضوع مناقصه ، بعنوان امتناع از انجام معامله محسوب شده، و مبلغ سپرده ایشان برحسب مورد به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

6. برنده مناقصه حق واگذاری موضوع مناقصه را به غیر ندارد.

7.  شرکت کنندگان در مناقصه لازم است پیشنهاد و مدارک و اوراق مناقصه را تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ساعت 14 ،مورخ 27 آذر ماه 1396، به دفتر معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه تحویل نمایند.

8.  پیشنهادهای واصله در دفتر معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه با حضور اعضای دائمی کمیسیون مناقصه باز و قرائت و نتیجه بررسی‌ها و ابلاغ مصوبات کمیسیون حداکثر یک هفته پس از تشکیل اولین جلسه کمیسیون خواهد بود. 

9.  چنانچه برای برندة مناقصه ، منع قانونی وجود داشته باشد، هیچ مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود و سپردة ایشان به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

10. هزینه‌های ناشی از آگهی مناقصه، به عهده برندگان خواهد بود.

11. داشتن نمایندگی تام الاختیار در شهر ملایر الزامیست.

 نحوه اعلام قیمت پیشنهادی جهت شرکت در مناقصه:

  شرکت کنندگان باید پیشنهاد خود را در سه پاکت در بسته به شرح زیر تسلیم نمایند:

ü        پاکت الف) سپرده شرکت در مناقصه براساس شرایط عمومی مناقصه عمومی دانشگاه؛

ü        پاکت ب) مدارک مثبتۀ لازم جهت تعیین صلاحیت شرکت کننده: تأیید اوراق مناقصه و شرح کار مربوطه، سوابق فعالیت‌ها، اساسنامه شخص حقوقی و تصویر کارت ملی شخص حقیقی، استاندارهای موجود در صورت لزوم و غیره.

ü        پاکت ج) فرم تکمیل شده ((صفحه چهارم شرایط مناقصه بیمه تکمیلی)) شرکت در مناقصه که در آن قیمت پیشنهادی به ریال و مشخص درج شده باشد.

تبصره: نصب فرم طراحی شده بروی پاکات ارسالی الف ،ب و ج الزامی است (دریافت از سایت دانشگاه)

 اینجانب................................. مدیر عامل شرکت / شخصیت حقیقی ........................ متقاضی انجام فعالیت خدماتی .................................................. با مطالعة دقیق و اطلاع کامل از مفاد مندرج در شرایط مناقصه حاضر، مایل به شرکت در مناقصه....................................... هستم.

 

مهر و امضاء مدیر عامل / شخصیت حقیقی و تاریخ

    

 

درس دقیق متقاضی :

تلفن جهت تماس با متقاضی:

فايلها
پاکت هاي الف ، ب ، ج.pdf 186.463 KB
شرايط-بيمه تکميلي 97-96 دانشگاه- مناقصه .pdf 956.682 KB